Осем добри практики за изграждане на по-добри landing страници - SoftUni Creative
Loading...

Осем добри практики за изграждане на по-добри landing страници

avatar Георги Кацаров 2 минути
Осем добри практики за изграждане на по-добри landing страници

Основната цел на всеки комерсиален сайт са продажбите. Наред с практичния UX и UI дизайн обаче вие имате нужда и от зашеметяваща landing страница. Landing страницата е тази страница, към която ви препраща клик върху резултат от търсене в рекламна кампания в дадена търсачка. За да разберете по-добре значението на landing страниците, ви предоставяме следните 8 факта:

• Landing страниците не са налични за широката публика. Те са достъпни чрез клик на определен линк, който вие разпространявате чрез мейл кампании, резултати при търсене в търсачки, други реклами;

• Навигацията в една landing страница трябва да е максимално облекчена откъм интеракция и други линкове, а акцента трябва да пада върху основната опция, която искате потребителите, които влизат на вашата landing страница, да извършат;

• Всяка отделна landing страница е предназначена за специфична аудитория т.е. както вече казахме за разлика от основния ви сайт, който е предназначен за широка аудитория, landing страницата е предназначена за точно определена група от хора, за точно определена група потребители. Те имат специфична нужда и интеракцията, която landing страницата предлага, трябва да е сведена до отговор на именно тази нужда;

• Има два вида landing страници – едни, които са предназначени да събират информация (мейли), които да бъдат използвани в бъдещи мейл кампании; Втория тип са landing страници, които са предназначени да продават вашите продукти или услуги;

• Landing страниците могат да се използват за множество кампании. Например създавате нова страница, от която потребителите да се абонират за вашия сайт, в отговор на което да им изпратите автоматичен отговор по мейл. Или можете да създадете реклама, която съдържа някакъв call-to-action бутон, който е линкнат към друга landing страница.

• Линкове към вашата landing страница можете да поставяте на своя уебсайт, в края на блог-материал или в e-mail. Мислете за landing страницата като за финалната стъпка във вашата кампания по организация на продажбите, която кампания е насочена към хората, които вече почти са убедени да закупят вашият продукт или вашата услуга;

• Линкът за landing страницата може да бъде споделен и през социалните мрежи. Ако сте сигурни, че вашата аудитория използва тези социални мрежи, използвайте това за да увеличите трафика към конкретната landing страница;

• Благодарствено съобщение или редирект към страница с такова е желателна, за да е потребителското преживяване напълно завършено. По този начин потребителят е много по-вероятно да възприеме вашето предложение или оферта. След успешно извършване на желаното действие е хубаво да пренасочвате автоматично потребителя към основната си страница. Можете също да поканите потребителя да се абонира за вашият блог или друга сходна оферта;

Ако искате да добиете правилна настройка и да изградите необходимото логическо мислене за успешното изграждане на landing страници, запишете курса „The Art of Landing Page Creation - април 2019“. Очакваме ви.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.