3 от най-перспективните области за развитие в графичния дизайн - SoftUni Creative
Loading...

3 от най-перспективните области за развитие в графичния дизайн

avatar Катерина Костадинова 2 минути
3 от най-перспективните области за развитие в графичния дизайн

Графичният дизайн е една от най-перспективните области в съвременния свят. Той е мощен инструмент за представяне на идеи и послания чрез визуализации. Тези визуализации могат да варират от фирмено лого до уеб дизайн. Разбирането на тази област изисква познание на елементите и принципите, съставящи дизайна като цяло.

Освен да предадете сложна информация чрез инфографика, можете да изграждате бранд идентичност на компанията, да изработвате реклами на продукти или услуги, да създавате въздействащи уебстраници. Работата в тази сфера и изпълнена с динамика и творчество, и може да бъде форма на художествена себеизява. Графичният дизайн обхваща много области. С едни от най-перспективните ви запознаваме в следващите редове:

Дизайн на визуална идентичност

Начинът, по който бизнесът говори за себе си, емоциите и преживяванията, които предизвиква, са всъщност неговата идентичност. Изграждането на визуална идентичност включва всички елементи, които действат като лице на марката. Тя включва определени изображения, форми и цветове. Графичният дизайнер създава лога, типография, цветни палитри, библиотеки с изображения и много други. В допълнение към стандартните визии, дизайнерите често разработват и указания за визуалната идентичност на бранда, така че тя да може да се предава между различни отдели и колеги.

Маркетинг и рекламен графичен дизайн

Успехът на компаниите често зависи от успешните маркетингови подходи. Добрият маркетинг ангажира хората въз основа на техните желания, нужди, информираност и удовлетвореност от даден продукт, услуга или марка. Хората винаги ще считат визуалното съдържание за по-ангажиращо, затова графичният дизайн помага на организациите да общуват по-ефективно. Работата на маркетинговия графичен дизайнер е съсредоточена както върху печата, така и върху създаването на дигитални активи, особено за използване в маркетинга на съдържанието. Сред продуктите, които разработва дизайнерът, са: картички, листовки, брошури, плакати, билбордове, инфографики, банери, имейл маркетинг шаблони, темплейти за презентации, реклами в социални медии и графики, изображения за уебсайтове и блогове, и други.

Графичен дизайн на околната среда

Графичният дизайн на околната среда свързва визуално хората с местата, за да подобри цялостното им изживяване. Той прави пространствата по-запомнящи се, интересни, информативни и по-лесни за навигация. Най-често графичните дизайнери по околната среда създават стенописи, музейни изложби, навигация за обществен транспорт, брандиране за офис, стадион, места за събития и конференции, и други. Дизайнът на околната среда е мултидисциплинарна практика, която обединява графичен, архитектурен, интериорен, ландшафтен и индустриален дизайн.

Графичният дизайн е непрекъснато разрастваща се област и търсенето на квалифицирани специалисти се засилва с всеки изминал ден. Влезте в света на графичния дизайн с един от най-популярните инструменти на Adobe – InDesign, като запишете курса Graphic Design with InDesign. Обучението е практически ориентирано, за да усвоите максимално най-добре необходимите умения за проектиране и подготовка на печатни продукти и електронни документи, и да стартирате подготовката на първото си портфолио.  За повече информация и записвания - посетете ТОЗИ линк!


Автор: Мария Цекова

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.