3 от най-перспективните области за развитие в графичния дизайн
Графичният дизайн е една от най-перспективните области в съвременния свят. Той е мощен инструмент за представяне на идеи и послания чрез визуализации. Тези визуализации могат да варират от фирмено лого до уеб дизайн. Разбирането на тази област изисква познание на елементите и принципите, съставящи дизайна като цяло.
Освен да предадете сложна информация чрез инфографика, можете да изграждате бранд идентичност на компанията, да изработвате реклами на продукти или услуги, да създавате въздействащи уебстраници. Работата в тази сфера и изпълнена с динамика и творчество, и може да бъде форма на художествена себеизява. Графичният дизайн обхваща много области. С едни от най-перспективните ви запознаваме в следващите редове:
Дизайн на визуална идентичност
Начинът, по който бизнесът говори за себе си, емоциите и преживяванията, които предизвиква, са всъщност неговата идентичност. Изграждането на визуална идентичност включва всички елементи, които действат като лице на марката. Тя включва определени изображения, форми и цветове. Графичният дизайнер създава лога, типография, цветни палитри, библиотеки с изображения и много други. В допълнение към стандартните визии, дизайнерите често разработват и указания за визуалната идентичност на бранда, така че тя да може да се предава между различни отдели и колеги.
Маркетинг и рекламен графичен дизайн
Успехът на компаниите често зависи от успешните маркетингови подходи. Добрият маркетинг ангажира хората въз основа на техните желания, нужди, информираност и удовлетвореност от даден продукт, услуга или марка. Хората винаги ще считат визуалното съдържание за по-ангажиращо, затова графичният дизайн помага на организациите да общуват по-ефективно. Работата на маркетинговия графичен дизайнер е съсредоточена както върху печата, така и върху създаването на дигитални активи, особено за използване в маркетинга на съдържанието. Сред продуктите, които разработва дизайнерът, са: картички, листовки, брошури, плакати, билбордове, инфографики, банери, имейл маркетинг шаблони, темплейти за презентации, реклами в социални медии и графики, изображения за уебсайтове и блогове, и други.
Графичен дизайн на околната среда
Графичният дизайн на околната среда свързва визуално хората с местата, за да подобри цялостното им изживяване. Той прави пространствата по-запомнящи се, интересни, информативни и по-лесни за навигация. Най-често графичните дизайнери по околната среда създават стенописи, музейни изложби, навигация за обществен транспорт, брандиране за офис, стадион, места за събития и конференции, и други. Дизайнът на околната среда е мултидисциплинарна практика, която обединява графичен, архитектурен, интериорен, ландшафтен и индустриален дизайн.
Графичният дизайн е непрекъснато разрастваща се област и търсенето на квалифицирани специалисти се засилва с всеки изминал ден. Влезте в света на графичния дизайн с един от най-популярните инструменти на Adobe – InDesign, като запишете курса Graphic Design with InDesign. Обучението е практически ориентирано, за да усвоите максимално най-добре необходимите умения за проектиране и подготовка на печатни продукти и електронни документи, и да стартирате подготовката на първото си портфолио. За повече информация и записвания - посетете ТОЗИ линк!
Автор: Мария Цекова