Курсът разглежда различните аспекти от дейността на едно студио (било то гейм, филмово или визуализационно), изготвящо 3D графично съдържание. Ще обърнем изключително внимание на изграждането на стабилна основа от знания за индустрията, наблягайки на базови, доказано добри практики в областта на моделирането, look-development-a, ригинга, анимацията, както и техники за презентация.
Ще успеем да покрием от основни примитиви и инструменти в Maya, до настройките за рендър с Arnold. Също така в лекциите за упражнение студентите ще могат да се справят с класическите казуси в анимацията. По време на курса ще използваме софтуера Autodesk Maya, но фундаменталният характер на преподаваните знания ги правят лесно приложими към всеки един софтуер от подобен тип.
Game Modelling with Maya - юли 2020
Умения, които ще придобиеш
- 3D моделиране на анимационни персонажи
- Рендериране на крайна анимация
- Осветления в 3D анимационна сцена
- Текстуриране и look development на обекти в 3D среда
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в работата с Maya -
Въведение в работата с Maya
• Запознаване с най-важните функции, навигация и методи в структурата на 3D анимационен проект с Maya, които са основата за бърза и продуктивна работа;
• Основна работа с камери и осветления;
• Основни инструменти за манипулация на 3D обекти;
• Shortcuts и marking menus.
Ресурси
-
Основни техники в 3D моделиране на персонаж -
Основни техники в 3D моделиране на персонаж
• Основни техники за 3D моделиране на анимационнен персонаж;
• Работа с геометрични примитиви;
• Работа с полигонални повърхности - polygons;
• Работа с NURBS.
Ресурси
-
Въведение в 3D моделиране на персонаж -
Въведение в 3D моделиране на персонаж
• Моделиране на анимационен персонаж по предварителна скица-дизайн;
• Избор между полигонална и NURBS геометрия;
• Манипулирне на геометрични атрибути, елементи за постигане на желания дизайн.
Ресурси
-
Въведение в текстуриране на 3D персонаж -
Въведение в текстуриране на 3D персонаж
• Tекстуриране на анимационен персонаж;
• Видове текстури;
• Shaders, 2D and 3D maps;
• Material editor;
• Texture editor.
Ресурси
-
Въведение в 3D анимация на персонаж -
Въведение в 3D анимация на персонаж
• Анимиране на персонаж;
• Основни техники за анимация на персонаж;
• Йерархична анимация, скелетна IK анимация;
• Rigging meshes.
Ресурси
-
Въведение в 3D анимация на персонаж - продължение -
Въведение в 3D анимация на персонаж - продължение
• Анимиране на персонаж - продължение;
• Основни техники за манипулиране на animation curves;
• Работа с пластове - организиране на обектите в сцената;
• Rigging.
Ресурси
-
Въведение в крайна анимация - генериране на филм -
Въведение в крайна анимация - генериране на филм
• Оптимизация на анимационната сцена;
• Sequence blending, animation curves;
• Създаване на анимационен цикъл - loop;
• Работа с animation clips editor;
• Основни техники за осветление и движение на камера.
Ресурси
-
Въведение в крайна обработка на анимация -
Въведение в крайна обработка на анимация
• Основни техники при рендерирането на секвенции (поредица от кадри) - rendering;
• Генериране на кратка финална анимационна поредица от дигитални кадри - филм;
• Монтиране на готовите кадри в video editing програма;
• Добавяне на звук и текст към филма;
• Рендиране на филма в подходящ формат.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Титко Титков
Преподавател
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия.