Game Modelling with Maya - юли 2020 Курс Game Modelling with Maya - юли 2020 - SoftUni Creative
Loading...

Game Modelling with Maya - юли 2020

22 юли 2020 3 седмици 6 кредита
Game Modelling with Maya - юли 2020

За курса

Целта на това обучение е да ви даде основни умения в моделирането и анимацията на 3D анимационни персонажи и околна среда, използвайки AutoDesk Maya софтуер - стандарт в игралната и филмова индустрия. Ще усвоите основните методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на анимационни персонажи, така също ще се запознаете с основните техники за рендериране и комбиниране на крайният анимационнен филм.

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на анимационни персонажи
  • Рендериране на крайна анимация
  • Осветления в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране и look development на обекти в 3D среда

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи и за всички, които имат начален или среден опит с 3D Софтуер. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Преподавател

TitkoTitkov avatar
Титко Титков
Занимава се с 3D анимация от осем години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели шесто място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство.
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия.