Курс 3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018 - SoftUni Creative
Loading...
курс

3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018

Умения, които ще придобиеш

  • Моделиране на органичен персонаж
  • Работа с референтни изображения
  • Създаване на правилни UV разгъвки
  • Текстуриране в програмата Adobe Photoshop
  • Ригинг на персонаж с вградената HumanIK система
  • Създаване и експортиране на анимационни цикли

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Начало на моделиране на органичен персонаж

    • Подготовка на сцената за моделиране;
    • Подготвяне на референтни изображения;
    • Основни подходи при моделирането на органичен персонаж.

  • Продължение на моделиране на органичен персонаж

    • Изследване на силуета на персонажа;
    • Изчистване на топологични и стилистични грешки и недостатъци;
    • Моделиране на аксесоари.

  • Начало на текстуриране на персонаж

    • Създаване на правилни и оптимизирани UV разгъвки;
    • Преместване на работният процес в Adobe Photoshop;
    • Събиране на референция и ресурси за употреба при текстурирането.

  • Продължение на текстуриране на персонаж

    • Използване на събраните ресурси за текстуриране на персонажа в програмата Adobe Photoshop;
    • Техники за справяне с често срещани проблеми при текстуриране;
    • Визуализиране на прогреса по текстурирането в Мая, с цел навременно откриване на стилистични грешки.
  • Начало на ригинг на персонаж

    • Запознаване с HumanIK системата в Maya;
    • Подготвяне на персонажа за ригинг фазата;
    • Работа с HumanIK.

  • Продължаване на ригинг на персонаж

    • Зачисляване на геометрията към анимационно-двигателната система(Риг);
    • Оптимизиране на влиянието на отделните стави върху геометрията;
    • Ползване на инструменти и техники за ускоряване на процеса.

  • Анимиране на персонаж за игралната индустрия

    • Създаване на walk cycle;
    • Обсъждане на някои основни принципи на анимацията;
    • Логически точки при създаване на анимация.

  • Експортиране на анимация за игрови двигател

    • Изчистване на движенчески грешки в анимацията;
    • Техники за оптимизация на анимационен цикъл;
    • Експортиране на анимационен клип.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора, който познават интерфейса на Maya 18, както и да имат разбиране за това как работят основните команди и операции в програмата. Предназначението на курса е по-скоро да покаже фундаментални подходи за справяне с креативния процес, отколкото да запознае курсистите с използвания софтуер.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Autodesk Maya 2018;
• Adobe Photoshop CC 18;
• Компютър/Лаптоп с поне 8ГБ РАМ памет, 64 битова операционна система, 2ГБ GPU GDDR5 памет.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

140 лв.

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е

Титко Титков

Преподавател

Занимавам се с 3D анимация от осем години. Оттогава съм участвал на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където спечелих шесто място. Работил съм по редица, различни по характер, лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. По-късно завърших с отличие курса: 3D анимация за игралната индустрия в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформирахме студио 3DCG Arts, където работих като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR  и Quantum Run. В момента работя като 3D генералист във филмовата индустрия.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.