Курс 3D Animation - март 2024 - SoftUni Creative
Loading...
курс

3D Animation - март 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с основни инструменти, менюта и табове в Maya
  • Изграждане на работеща анимационно-двигателна система - Риг
  • Работа с шейдъри и текстури
  • Създаване на UV разгъвки
  • Моделиране на многокомпонентни обекти чрез различни техники
  • Работа със светлини и рендър настройки

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Запознаване с Интерфейса на Autodesk Maya

    • Видове менюта и тяхното разположение в интерфейса;
    • Основни команди;
    • Типове работни файлове;
    • Основни инструменти;
    • Основни примитиви;
    • Навигация в работното пространство.;

    Дата: 11 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Моделиране

    • Полагане на референтни изображения;
    • Видове техники за моделиране;
    • Команди Extrude, Bridge, Cut и др.;
    • Основи на полигоналното моделиране.

    Дата: 13 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: Моделиране

    • NURBS обекти;
    • Команди за манипулация на NURBS обекти.

    Дата: 18 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на UV разгъвки

    • UV editor работно пространство в Maya;
    • Създаване на шевове;
    • Командата Unfold;
    • Правилно подреждане на UV разгъвки.

    Дата: 20 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Работа с Шейдъри в Maya

    • Hypershade работното пространство в Maya;
    • Видове шейдъри и техните компоненти;
    • Постигане на материалности от реалния свят в триизмерното пространство.

    Дата: 25 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на текстури с Maya и Photoshop

    • Hypershade работното пространство в Maya;
    • Видове шейдъри и техните компоненти;
    • Постигане на материалности от реалния свят в триизмерното пространство.

    Дата: 27 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Ригинг

    • Полагане на т.нар. "стави" (joints) на модела;
    • Концепции при създаване на анимационно-двигателна система - риг.

    Дата: 1 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: Ригинг

    • Създаване на контролна система за рига;
    • Типове зависимости в контролните системи за анимация;
    • Forward/Inverse Kinematics.

    Дата: 3 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Принципи на Анимацията

    • Основни принципи за създаването на добра анимация;
    • Планиране на анимацията за практическия проект.

    Дата: 8 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Класически казус в анимацията: Подскачаща топка

    • Анализиране на една от класическите основополагащи задачи в анимацията - "подскачаща топка" и приложението ѝ към настоящия практически проект.

    Дата: 10 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Класически Казус в Анимацията: Махало

    • Анализиране на една от класическите основополагащи задачи в анимацията - "махало" и приложението ѝ към настоящия практически проект.

    Дата: 15 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Финализиране на Проекта

    • Работа със светлини;
    • Рендър двигателят Arnold;
    • Рендър настройки и тяхното значение.

    Дата: 17 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 28 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 27 и 28 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 27 април до 23:30 часа на 28 април.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 19 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 май до 23:30 часа на 19 май.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора без опит в 3D моделирането, както и за всички, които имат интерес в създаването на 3D анимации с Maya. За курса е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 9 март. Обучението стартира на 11 март 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 28 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 27 април и 28 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Maya.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 18 март).

Титко Титков

Преподавател

Титко Титков се занимава с 3D анимация от единадесет години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където е спечелил шесто място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. Завършил е с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса, сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. Работил е като 3D генералист във филмовата индустрия.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.