3D Animation - март 2024
Умения, които ще придобиеш
- Работа с основни инструменти, менюта и табове в Maya
- Изграждане на работеща анимационно-двигателна система - Риг
- Работа с шейдъри и текстури
- Създаване на UV разгъвки
- Моделиране на многокомпонентни обекти чрез различни техники
- Работа със светлини и рендър настройки
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Запознаване с Интерфейса на Autodesk Maya -
Запознаване с Интерфейса на Autodesk Maya
• Видове менюта и тяхното разположение в интерфейса; • Основни команди; • Типове работни файлове; • Основни инструменти; • Основни примитиви; • Навигация в работното пространство.Ресурси
-
Моделиране -
Моделиране
• Полагане на референтни изображения; • Видове техники за моделиране; • Команди Extrude, Bridge, Cut и др.; • Основи на полигоналното моделиране.Ресурси
-
Упражнение: Моделиране -
Упражнение: Моделиране
• NURBS обекти; • Команди за манипулация на NURBS обекти.Ресурси
-
Създаване на UV разгъвки -
Създаване на UV разгъвки
• UV editor работно пространство в Maya; • Създаване на шевове; • Командата Unfold; • Правилно подреждане на UV разгъвки.Ресурси
-
Работа с Шейдъри в Maya -
Работа с Шейдъри в Maya
• Hypershade работното пространство в Maya;
• Видове шейдъри и техните компоненти;
• Постигане на материалности от реалния свят в триизмерното пространство.
Ресурси
-
Създаване на текстури с Maya и Photoshop -
Създаване на текстури с Maya и Photoshop
• Hypershade работното пространство в Maya;
• Видове шейдъри и техните компоненти;
• Постигане на материалности от реалния свят в триизмерното пространство.
Ресурси
-
Ригинг -
Ригинг
• Полагане на т.нар. "стави" (joints) на модела;
• Концепции при създаване на анимационно-двигателна система - риг.
Ресурси
-
Упражнение: Ригинг -
Упражнение: Ригинг
• Създаване на контролна система за рига;
• Типове зависимости в контролните системи за анимация;
• Forward/Inverse Kinematics.
Ресурси
-
Принципи на Анимацията -
Принципи на Анимацията
• Основни принципи за създаването на добра анимация;
• Планиране на анимацията за практическия проект.
Ресурси
-
Класически казус в анимацията: Подскачаща топка -
Класически казус в анимацията: Подскачаща топка
• Анализиране на една от класическите основополагащи задачи в анимацията - "подскачаща топка" и приложението ѝ към настоящия практически проект.
Ресурси
-
Класически Казус в Анимацията: Махало -
Класически Казус в Анимацията: Махало
• Анализиране на една от класическите основополагащи задачи в анимацията - "махало" и приложението ѝ към настоящия практически проект.
Ресурси
-
Финализиране на Проекта -
Финализиране на Проекта
• Работа със светлини;
• Рендър двигателят Arnold;
• Рендър настройки и тяхното значение.
Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Има ли допълнителни изисквания?
Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:
Софтуер:
• Autodesk Maya.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Титко Титков
Преподавател