Game Modeling with Maya - юли 2018 Курс Game Modeling with Maya - юли 2018 - SoftUni Creative
Loading...

Game Modeling with Maya - юли 2018

Game Modeling with Maya - юли 2018

За курса

Целта на това обучение е да даде на кандидатите основни умения в моделирането и анимацията на 3D анимационни персонажи и околна среда, използвайки AutoDesk Maya софтуер - стандарт в игралната и филмова индустрия. Ще усвоите основните методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на анимационни персонажи, така също ще се запознаете с основните техники за рендериране и комбиниране на крайният анимационнен филм.

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на анимационни персонажи
  • 3D анимиране на анимационни персонажи
  • Осветления в 3D анимационна сцена
  • Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране на 3D Персонажи, реквизит и околна среда
  • Рендериране на крайна анимация

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи и за всички, които имат начален или среден опит с 3D Софтуер. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 15 юли. Обучението стартира на 17 юли и завършва на 9 август.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground в сградата на Софтуерния университет.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в залите,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Оценяването ще е на база на самостоятелно моделиране и анимация на 3D персонажа от лекциите, следвайки зададени параметри. Студентите ще имат 15 дни за работа, след последната лекция, за изпълнение на заданието. Трябва да предадат крайна анимация във формат - Movie MP4 с продължителност минимум 7 секунди, 30 кадъра в секунда, или общо 210 кадъра. Така също и работният source файл във формат Maya binary - .mb. Желаещите да предадът курсова работа, ще получат официален сертификат от SoftUni Creative, ако изкарат оценка над Много добър (5.00).

Има ли допълнителни изисквания?

Препоръчително е да разполагате със следното:

  • Личен лаптоп компютър, на който ще инсталират учебна версия на Maya по предварително зададен ЛИНК.
  • *Като начало студентите трябва да си инсталират демо версия на Maya, която да е активна за един месец, а след този срок ще могат да инсталират студентска, безплатна версия за довършване на обучението.

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Контакт с лектор или асистент
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат

160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса. 

Преподавател

Dimitri avatar
Димитър Дечев
По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г. 
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
LinkedIn