Concept Art в индустрията (Game\Film) Concept Art в индустрията (Game\Film) - SoftUni Creative
Loading...
Семинар

Concept Art в индустрията (Game\Film)

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Concept Art в индустрията (Game\Film)", който ще се проведе нa 18 октомври 2018 г. (четвъртък) от 19:00 часа в зала Code Ground на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 0). Лектор е Пламен Петров.

За семинара

Въведение в Concept art-a като част от работен процес в екип, и ролята му в индустрията. С кого работи Concept artist-a в екипа и какви са неговите задължения и отговорности.

Основните теми, които ще се разгледат по време на семинара:

- Къде в индустрията се ползва Concept art.

- Каква е ролята на Concept artist-a

- Основни инструменти и похвати

За лектора

Model.Lecturer

Пламен Петров

Пламен завършва Национална Художествена Академия, специалност Книга и Печатна графика през 2010 г. От тогава се е изявявал професионално като Concept Designer/Artist, matte painter и 2D Generalist. Около 8 години е бил в индустрията с видео игрите, разработвал е проекти от игри за мобилни телефони до конзоли за клиенти като Microsoft/Lionhead Studios, Gameloft/Marvel, Funkitron, Imperia Online и много други.