Пътеводител за фрийлансъра: от първите грешки до устойчивия успех
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
13 януари 2026
Час:
19:00
Лектор:
Анна-Мария Василевска
Остават:
Записани онлайн : 5 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Пътеводител за фрийлансъра: от първите грешки до устойчивия успех" нa 13 януари 2026 г. (вторник) от 19:00
часа с лектор Анна-Мария Василевска.
За семинара
В този семинар лекторката ще сподели практичните стъпки, които са ѝ помогнали да се позиционира успешно като фрийланс графичен дизайнер. Темите на събитието ще бъдат:
• Как се изгражда личен бранд, който е професионален, последователен и разпознаваем?;
• Как се намират правилните клиенти?;
• Как се оформят оферти, предложения и договори, които дават спокойствие и рамка?;
• Как се създава ясен процес на работа, който спестява хаос и улеснява комуникацията?;
• Как се осигурява по-постоянна заетост и приходи?
Участниците в семинара ще станат свидетели на нейната искрена история - с грешките, колебанията и уроците, които е научила по пътя.
• Как се изгражда личен бранд, който е професионален, последователен и разпознаваем?;
• Как се намират правилните клиенти?;
• Как се оформят оферти, предложения и договори, които дават спокойствие и рамка?;
• Как се създава ясен процес на работа, който спестява хаос и улеснява комуникацията?;
• Как се осигурява по-постоянна заетост и приходи?
Участниците в семинара ще станат свидетели на нейната искрена история - с грешките, колебанията и уроците, които е научила по пътя.
За лектора
Анна-Мария Василевска
Анна-Мария е графичен дизайнер с над 6 г. професионален опит. Завършва бакалавърската програма по графичен дизайн в Istituto Europeo di Design в Милано през 2019 г., след което продължава практиката си в бутиково креативно студио в града. Има възможността да работи по големи проекти в сферата на модата, както и в hospitality & entertainment — две индустрии, които са силно развити в Милано. След пет години работа там, тя решава да се върне в България и да се посвети на фрийлансърството. В момента основният ѝ фокус е създаването на визуална идентичност за различни брандове, а през последната година и половина в България е работила по над 30 проекта с клиенти предимно от модната, лайфстайл, hospitality, дизайн и медия индустрията.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар