Тайните на добрия дизайнер - SoftUni Creative
Loading...

Тайните на добрия дизайнер

Изминало събитие
Дата:
30 септември 2020
Час:
19:00
Лектори:
Петя Савова
Александър Иванов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Тайните на добрия дизайнер" на 30 септември 2020 г. (сряда) от 19:00 часа с лектори Петя Савова и Александър Иванов.
За семинара
„Да познавате добре програмите за дизайн в днешно време не е достатъчно. Te се учат за няколко години, но характерът на добрия дизайнер се моделира цял живот.“ - казва Петя Савова, една от легендите в българския рекламен дизайн, която преподава Photoshop в SoftUni Creative. Те са задължителна основа, на която да стъпите по пътя към развитието си от junior designer към senior, от арт директор към head of art. Но това, което ще ви отведе, където искате да стигнете, е характерът. Дисциплината, която трябва да притежавате, оригиналната мисъл, егото, което трябва да оставите на влизане, за да може да приемате позитивно ежедневната обратна връзка и да можете да работите добре в екип, общуването с клиента, аргументирането и презентирането на идеите ви и желанието да се развирате и да не спирате да искате повече от себе си, са едни от малкото качества, които ще ви отличат в рекламната индустрия и ще работят за вас. В този онлайн семинар Петя ще ни разкаже, кои са онези техники, които ще ви помогнат в бъдещето ви развитие като дизайнери.
За лекторите
Петя Савова
Петя се занимава с дизайн и рекламна комуникация повече от 15 години, а в момента е част от лекторския екип на СофтУни. Учила е мода в гимназията, след което продължава с анимация в НБУ и финишира с две магистратури по анимация и графичен дизайн. През годините става част от почти всички творчески индустрии, в които дизайнът има функция. Занимава се още с компютърни игри, Web Design, UX&UI, Motion Graphic, като в последствие се установява трайно в рекламния бранш. Там стъпва на кариерната стълбица като дизайнер, след което става и арт директор, Head of Art, Creative Leader и съвсем логично – Creative Director. В Saatchi & Saatchi води творчески екип от 20 души, с които създават рекламни кампании, носещи много поводи за гордост за целия екип. А в последната година създава SHED-The Highlancers Collective, рекламна агенция работеща по custom проекти единствено с високо квалифицирани фрийлансъри. 
Петя Савова Photo
Александър Иванов
Александър през последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро се превръща в Main Brand Ambassador на организацията. В момента ръководи екипа на CreateX Digital Agency с 17 човека на борд и над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. В периода от 2014 - 2016 г. е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект, базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път като вицепрезидент и лидер на локалния трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.
Александър Иванов Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.