Какво е SoftUni Creative? - SoftUni Creative
Loading...

Какво е SoftUni Creative?

avatar Анелия Терзиева 5 минути
Какво е SoftUni Creative?


Дизайнът е в основата на всеки аспект от съвременния бизнес. От визуалната комуникация на бранд посланията ни, през потребителското преживяване, до създаването на функционални решения за нашите потребители. Независимо дали говорим за уеб платформа, физически продукт, дигитална продукция или дори предоставянето на услуга, дизайн уменията ще са решаващия елемент за това, дали ще се загубим сред конкурентите си или ще бъдем забелязани и разпознати като уникални и полезни от потребителя. В днешно време специалистите в направление Графичен и Уеб дизайн, 3D Аниматор,  3D Артист, Видео монтажист, Продуктов дизайнер стават все по-значими и търсени.


Ако имате интерес да стартирате своето развитие в областта на дизайна или сте предприемач със стартиращ бизнес, СофтУни има уникално предложение за вас. Заедно с водещи експерти от практитаката стартира първата по рода си академия за дизайн, криейтив и визуализация - SoftUni Creative. Една цялостна програма, с изцяло практическа насоченост, която ще ви помогне да усвоите всичко необходимо, за да се реализирате в областта на графичния и уеб дизайн, видео монтажа, 3D анимацията и визуализацията. Програмата ще ви помогне, както да усвоите тънкостите и техническите детайли в реализацията на идейни решения, така и ще развие цялостното ви усещане за дизайн.


Цялостната програма на SoftUni Creative се състои от пет основни модула в направления Design Principles, Graphic Design, Web Design, Motion Design и 3D Design, с обща продължителност от 11 месеца.


Модулът Design Principles е първата стъпка към успеха за всеки, който иска да стане криейтив специалист. Чрез безплатния курс Design Fundamentals ще придобиете ясна представа що е то дизайн, естетика, визуализация, композиция и т.н. Обучението е подходящо за напълно начинаещи без какъвто и да е предишен опит или знания, както и за стартиращи графични дизайнери, които искат да се запознаят с основните креативни принципи, термини и процеси. Курсът дава основни знания по композиция, цветознание, шрифтове, работа с решетки, графични символи, светлина.


Модулът Graphic Design, който включва курсовете Graphic Design with Photoshop, Graphic Design with Illustrator и Graphic Design with InDesign е насочен към всички, които искат да направят своите първи стъпки в графичния и дигитален дизайн. Модулът Graphic Design се спира на всички важни теми, които са необходими за работа с най-популярните платформи - какво представляват и за какво се използват, работа с интерфейс и инструмнти, ефекти, приложение и т.н.


Модулът Web Design, който включва курсовете UI Design with Photoshop и UX Design, ще ви запознае стъпка по стъпка с процеса, по който се създава функционален и работещ дизайн за един уебсайт, както и с основните принципи, използвани при създаването на продукти с добра ползваемост, като основният фокус е потребителското изживяване.


Модулът Motion Design, който обхваща курсовете Video processing with Premiere Pro и Motion design with After Effects, ще ви въведе в света на киното и анимацията, предстои да се запознаете с различните видове монтаж, цветови корекции, работа с анимации, както и с функционалността на софтуера, инструменти и методите за работа.


В модула 3D Design, в който са включени курсовете Visualizaation with 3DS Max и Game Modeling with Maya, ще усвоите основните методи за моделиране, изграждане на осветление, настройка на материали и оптимизация на процеса на рендване. Обучението ще ви даде задълбочени знания по моделиране на обекти, осветление и работа с камери, текстуриране и пост продукция, както и рендване.

Всеки един от тези модули ще бъде преподаван от доказал се експерт в областта:


Маргарит Ралев е мултидисциплинарен дизайнер, фотограф и уеб предприемач. През 2004 г. основава свое собствено студио за графичен дизайн - Ralev.com. Към днешна дата неговият екип се е профилирал в разбработване на цялостни бранд идентичности за български и международни клиенти.


Иван Савков е професионалист с над 8 години опит в сферата на графичния, уеб и мобилен дизайн. През годините е работил в различни аспекти на дизайна - принт, рекламен, а сега се занимава основно с UX и UI дизайн за мобилни приложения, игри и софтуер.


Светослав Симов е основател и собственик на Фонтфабрик - едно от най-популярните студиа за дизайн на шрифтове в света. Техни шрифтове присъстват редовно в класациите “Най-продавани” на сайтове като MyFonts.com, Fonts.com, FontSpring.com и т. нат. 


Антон Петров се занимава с графичен дизайн и DTP повече от 20 години. Интересите му са насочени към управление на цвета, автоматизиране и стандартизиране на процесите, добрите практики. Провеждал е стажантски програми, семинари и обучения по Photoshop, Illustrator и InDesign.


Георги Балинов  е дизайнер с повече от 12 години опит в сферата на графичния дизайн и потребителски интерфейс, като някои от продуктите над които е работил се ползват от милиони потребители по света. В момента ръководи дигиталната агенция HYPE, и също така провежда едни от малкото обучения и лекции, свързани с UI и UX дизайн у нас.


Стефан Иванов е магистър по Медийна информатика от университета в Ахен, Германия със специализация в сферата на HCI и UX Дизайн. След дипломирането си стартира собствена компания, дава началото на първия цялостен курс по UX Дизайн в България и от три години насам работи над визията за продуктите на Инфраджистикс като Старши UX Архитект.


Васил Даскалов се занимава професионално със заснемане, монтаж и постпродукция на клипове и филми. Монтирал е първия 3D български филм за нестинарството „Стъпки в огъня“.


Веселина Дашинова завършва Кралския Колеж в Лондон през 2009 година, специалност анимация. От тогава досега работи върху редица филмови проекти, които получават гласност по света и са показвани на фестивали като: IWF Фестивал в Сеул; International Animation Festival, Мелбърн; Intrefilm, Берлин. Преподавала е в множество университети включително - University of East London, University for the Creative Arts и Bauhaus-Universität Weimar.


Николай Михайлов е един от основателите и главен редактор на мрежата за дизайнери CGArt.eu (http://www.cgart.eu). Работи от 1998 г. като аниматор, визуализатор и режисьор за архитектурни, телевизионни, кино и уеб проекти.


Димитри Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г. Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.


Лекторският екип от професионалисти, които ще водят програмата на SoftUni Creative ще ви въведе в света на дизайна и ще ви запознаe с тънкостите на съвременната практитка.


Пътят към реализацията в областта на дизайна никога не е бил толкова достъпен. Станете част от SoftUni Creative, като кандидатствате за безплатния практически курс Design Fundamentals още днес от ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.