Курс Graphic Design for Marketing - юни 2025 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Graphic Design for Marketing - юни 2025

Начало Начало: 30 юни 2025
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Владеене на принципите на типографско изграждане
  • Композиционни, цветови и стилистични познания
  • Правилна организация на работния процес
  • Изграждане на визуална концепция по творчески бриф
  • Разработка на ключова визия и материали с нея
  • Създаване на дизайни за дигитални и принт материали

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в реклама

    • Какво е реклама?;
    • Какво означава кампания?;
    • Видове кампании спрямо целта;
    • ATL, BTL и TTL;
    • Какво е ключова визия;
    • Примери за успешни кампании на брандове;
    • Видове AI & къде да го използваме.

    Дата: 30 юни (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Творческото резюме и Типографска ключова визия

    • Какво е творчески бриф? Insight;
    • USP - изключително предложение за продажба;
    • Ключово послание;
    • Основни елементи на имиджова кампания;
    • Типография в рекламата, как да правим дизайн с типография;
    • Съчетаване на шрифтове;
    • Видове шрифтове и разстояния между тях;
    • Ефекти на смесване на буквите;
    • Други типографски ефекти.

    Дата: 2 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Имиджова кампания и Ключова визия с илюстрация

    • Какво е ключова визия в маркетинга?;
    • Ключови елементи за ключова визия;
    • Композиция за ключови визии;
    • Тенденции в графичния дизайн;
    • Техники за илюстриране на външен печат;
    • Цветове и емоции;
    • Графични ефекти;
    • Ефект на припокриване;
    • Векторизиране на изображенията;
    • Разказване на истории в снимки;
    • Техника за плосък дизайн.

    Дата: 7 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редакционен дизайн

    • Редакционни принципи за информация и текст;
    • Баланс и движение;
    • Определяне на център на интерес;
    • Контраст;
    • Повторение;
    • Оформление на страница: композиране, балансиране и създаване на движение;
    • Оформяне на текст: текстови полета, параграфи, организация;
    • Оформяне на страница: картинки, композиция с текст и изображения;
    • Композиция: негативно пространство, форма, цвят, типография, изображение;
    • Предпечат.

    Дата: 9 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Продуктова кампания

    • Архетипи на бранда и как да ги определим;
    • Какво е ключова визия на продукт?;
    • Основни елементи на рекламата;
    • Трикове с мокъпи на продукт;
    • Маскиране на обекти във Photoshop;
    • Изрязване и трансформиране на обекти;
    • Филтри и артистични ефекти;
    • Създаване на сенки;
    • Създаване на светлина и перспектива;
    • Фотографски филтри;
    • Смарт обекти и растерни обекти;
    • Артборд инструмент;
    • Инструмент за бърза селекция.

    Дата: 14 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Бранд идентичност и Дизайн на нов продукт

    • Бранд идентичност в маркетинга;
    • Ясна цел и позициониране на бранда;
    • Дизайн на лого;
    • Дизайн на опаковка;
    • Тенденции;
    • Информационна структура на дизайна на опаковка.

    Дата: 16 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Бранд идентичност, практическа част - планиране и създаване на проект

    • Планиране на презентация;
    • Създаване на логотип;
    • Разработка на логотипа;
    • Планиране на стилистични компоненти;
    • Работа по стилистичен маркер;
    • Разработка на маркетинг материали по стилистичния маркер.

    Дата: 21 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уеб дизайн на Лендинг страница част 1

    • Дигитален маркетинг и електронна търговия;
    • Кампании, генерирани от потребителите;
    • UX дизайн срещу UI дизайн;
    • Тенденции в уеб дизайна;
    • Какво е лендинг страница и как се използва в маркетинга?;
    • Уеб дизайн в 5 стъпки: Уаиърфрейм, Решетки, Типография, Взаимодействия, Прототипиране.

    Дата: 23 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уеб дизайн на Лендинг страница част 2

    • Уеб дизайн взаимодействия;
    • Дизайн на бутони;
    • Навигация;
    • Дизайн с изображения и видеоклипове;
    • Резолюции и размери;
    • Тенденции в дизайна;
    • Създаване на прототипи във Figma;
    • Инструменти;
    • Създаване на основен прототип за лендинг страница.

    Дата: 28 юли (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампания за услуги и Моушън визуализация

    • Създаване на ключова визия за услуга;
    • Какво е пакетна снимка (pack shot) и как се създава?;
    • Процес на видеозаснемане;
    • Екранни формати за телевизионна реклама;
    • Как се създава сториборд?;
    • Анимирана телевизионна реклама срещу филмова телевизионна реклама срещу телевизионна реклама за интернет;
    • Движещи се Gif файлове във Photoshop;
    • Таймлайн инструмент;
    • Какво е CTA (призив за действие)?;
    • Формати за банери;
    • Как се създава банер?;
    • Как се създават бутони и дизайн?;
    • Към какво води банерът и как се създава дизайн за него?;
    • Какво представлява имейл маркетингът?

    Дата: 30 юли (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампания в социалните медии

    • Поведение в социалните медии;
    • Видове творчески кампании във Facebook въз основа на социалното поведение;
    • Съвети за Facebook маркетинг;
    • Технически данни за Facebook и рекламни формати в социалните медии;
    • Какво представлява рекламата на карусел?;
    • Как се създава кампания за социалните медии, стъпка по стъпка?;
    • Онлайн и офлайн канали на една кампания за социалните медии;
    • Как се създава кампания за Instagram? 5 правила за комуникация в Instagram;
    • Планиране на социалните медии: месечни календари,акценти в Instagram;
    • Дизайн в Instagram: редакционен, копи, бранд идентичност, тенденции в дизайна.

    Дата: 4 август (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Портфолио и Въпроси и отговори за изпита

    • Създаване на портфолио:
    • Как се показват проектите?;
    • Как се представя личността?;
    • Как се избират и показват категориите?;
    • Структуриране на портфолиото;
    • Какви се прави и какво не се прави?;
    • Платформи за портфолио;
    • Примери.
    • Изпит:
    • Структура на представяне на проекта;
    • Примерни казуси;
    • Q&A.

    Дата: 6 август (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 17 август до 23:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 16 август и 17 август, като периодът, в който може да се стартира е от 08:00 часа на 16 август до 23:30 часа на 17 август.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 7 септември до 23:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 6 септември и 7 септември, като периодът, в който може да се стартира е от 08:00 часа на 6 септември до 23:30 часа на 7 септември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в работата с Photoshop и Illustrator, които имат интерес в създаването на дизайн материали за рекламни кампании.

Необходими умения:
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Illustrator;
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Photoshop ;
 Работа със селекции, маски, layers;
 Работа с цветови палитри и типография;
 Създаване на дизайн концепции;
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 28 юни. Обучението стартира на 30 юни 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 17 август, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 16 и 17 август.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator;
• Figma.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 7 юли).

Наталия Николова

Преподавател

Наталия Николова е мултидисциплинарен дизайнер с над 10 години опит в сътрудничество с брандове и организации като efty, Heineken, Pernod Ricard, Nestle, Telenor, UBB, EVN, ABF и много други. Кариерата ѝ преминава през агенции като Noble Graphics, The Smarts и human, а в момента заема позицията Head of Art в guts&brainsDDB. Тя вярва, че добре обмислената визуална стратегия може да обслужи всичко – от инсталация като огромно синьо ухо в мол до UI на игра с обладани от млекопитаещи чудовища космически чинии. Наталия е част от Mentor the Young повече от година и беше ментор в последното издание на Рекламна академия в НБУ, където екипът ѝ спечели награда за визуална идентичност.

Graphic Design for Marketing - юни 2025

Начало: 30 юни 2025
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Graphic Design for Marketing - юни 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.