Едно дизайнерско интервю с Маргарит Ралев - SoftUni Creative
Loading...

Едно дизайнерско интервю с Маргарит Ралев

avatar Пламена Джигова 2 минути
Едно дизайнерско интервю с Маргарит Ралев

Замисляли ли сте се някога какво се случва в главата на толкова креативни хора като дизайнерите? А как ли щеше да изглежда светът, ако те имаха възможност да използват хилядите си креативни идеи и програмите, с които работят, в реалния живот?


За да дадем отговор на подобни причудливи въпроси, да ви накараме да помечтаете и да ви загатнем какви срещи ви очакват зад кулисите на SoftUni Creative, сме ви подготвили едно специално интервю с Маргарит Ралев – лекторът на безплатното и първо за програмата на SoftUni Creative обучение – Design Fundamentals:


- Ако твоят професионален ден бъде запечатан в един кадър, как ще изглежда той?

В движение. Представям си, че ще бъда като размазан образ на фигура от интериорна фотография (някаква мистериозна дълга експозиция).


- Какви качества са нужни, за да бъдеш успешен дизайнер на собствената си кариера?

За всяка кариера (дизайнерска и не-дизайнерска) трябват : постоянство, коректност, любознателност, пламък, положителна нагласа (както към клиента и проекта, така и към себе си). Не непременно в този ред.

Също да си стъпил на земята и да знаеш, че всеки час без работа в тази област е изоставане.


- Илюстрирай ни профила на креативния човек.

Абстрактно:

Симпатяга, който е душата на компанията и винаги изненадва своите приятели по приятен начин и със страхотни идеи. Често, и с реализация на част от тези идеи.

Мислещ човек - защото е запленен от предизвикателствата на професията.


Търсещ - защото не обича да се застоява и вярва, че може да съществува и друго решение, друг начин.


Усмихнат - защото знае, че винаги може да измисли нещо интересно по всяка задача и утре ще е нов ден, в който той няма да работи, а ще се забавлява, правейки това, което обича.


Професионално:

С академично образование, но и с алтернативно надграждане, получено от уъркшопи и други програми. Личност, която иска да се развива и постоянно добавя ново ноу-хау по един или друг начин. Обикновено директно от контакт с колеги.


- Кои са основните характеристики, които всеки професионалист в сферата на криейтива, трябва да „монтира“ в своето CV?

Грабващо портфолио, бетониращо високата креативна заявка.

Разнообразни предишни дейности, гарантиращи широка палитра от умения и познания.

Стабилен / дългогодишен престой в студио, показващ възможност за работа в екип и сериозно отношение.


- Кои са най-трудните моменти в кариерата на дизайнер, за чиито корекции със сигурност би използвал Photoshop?

Ползвам Photoshop постоянно - и за трудни, и за лесни моменти ;)


- Ако цялостната програма на Softuni Creative е анимация, опиши ни за какво ще се разказва в късометражната й версия?

Ще е весело филмче с много герои, много паралелни истории, много цветове и една голяма поука - “SoftUni Creative е само началото!"


- Какви очакваш да бъдат финалните надписи на видеото в края на цялостната програма на SoftUni Creative?

Стилни. С виц.


Ако и вие искате да се присъедините към пъстрото ежедневие на Маргарит Ралев – кандидатствайте за цялостната ни програма по дизайн, криейтив и визуализация още днес от ТУК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.