3 горещи индустрии, разчитащи на ZBrush - SoftUni Creative
Loading...

3 горещи индустрии, разчитащи на ZBrush

avatar Катерина Костадинова 3 минути
3 горещи индустрии, разчитащи на ZBrush

ZBrush открай време се счита за изкуство на стероиди. Програмата за дигитална скулптура оформи и промени облика на редица индустрии през последните повече от 20 години. Възможността да създаваш модели с висока резолюция за едни от най-горещите индустрии в момента е на ръка разстояние, благодарение на програмата.


Ако творецът в теб търси израз и реализация в динамична среда и в колектив от други творци, овладяването на ZBrush може да ти е от огромна полза. Можеш да започнеш самостоятелно, а можеш да вземеш предвид и нашия курс за начинаещи Character Sculpting with ZBrush. А ето и кратък преглед на най-големите индустрии, които се нуждаят от специалисти по дигитална скулптура.

Ролята  на ZBrush в AAA игрите

Развитието на програмата промени изцяло подхода при създаване на реалистични персонажи за видео игри от най-големите студия в световен мащаб. Вместо модели с висока резолюция и множество детайли да се създават последни, вече са отправната точка.


ZBrush ще ти позволи да правиш и малки, и големи промени по своите модели в движение и с лекота. Но освен това, овладяването на програма ще ти помогне да създадеш невероятно портфолио с реалистични персонажи, които да те представляват, когато почукаш на вратата на любимото си студио.


А опциите са неограничени. Студия като Sony Interactive Entertainment, Ubisoft, както и феноменът Naughty Dog, използват ZBrush в своята работа. Модели за някои от любимите ни игри са създадени с програмата.


Kratos, God of War 2018,
Артист: Raf Grassetti, Източник: ZBrushCentral

ZBrush и голямото кино

Днес ZBrush се използва в направата на всеки филм, който се нуждае от визуални ефекти. Когато работиш с програмата, няма нужда да мислиш толкова за техническите процеси. Вместо това, тя ти позволява да фокусираш цялата си енергия върху творчеството.


Със ZBrush ще можеш да комбинираш 2D техники за рисуване с 3D техники за скулптиране, за да създадеш точния образ, който си представяш, независимо колко фантастичен е той. Затова и намира приложение в едни от най-атрактивните и визуално зашеметяващи филми на всички времена, а именно заглавия като Отмъстителите, Властелинът на Пръстените и Хобит, Железният Човек, Карибски Пирати и още, и още.

White Spike, The Tomorrow War, Артист: Ken Barthelmey, Източник: Pixologic Blog


Като алтернатива на голямото кино, ако владееш ZBrush, ще можеш да се включиш и в анимационни проекти. Анимации, разчитащи на програмата, са филми като Разбивачът Ралф, Рапунцел и Разбойникът (Tangled) и Аз, Проклетникът.

Дигитална скулптура в рекламата

ZBrush намира своето приложение и в света на рекламата. От свръх-реалистични двойници на известни личности до анимирането на животни и създаването на фигури от восък – амбициозните рекламни компании ще направя всичко, за да заснемат перфектния TV спот.

Ако предпочиташ рекламната индустрия, уменията ти за скулптиране на органични персонажи със ZBrush биха били безценни. Емблематичен пример за реклама, създадена на база на модели, изработени с програмата, е 20-секундно TV промо за небезизвестния сериал Игра на Тронове.

Game of Thrones TV Spot for Cinemax, Артист: Franco Carlesimo, Източник: Pixologic Blog


Истината е, че възможностите за реализация на артисти, владеещи ZBrush, са неограничени. Програмата намира приложение още в сферите на науката, обучението, автомобилния дизайн, илюстрациите и дори бижутерията. Ако игрите са просто хоби, имаш шанс да ги превърнеш в професия. Ако филмите са просто развлечение, ZBrush е шансът ти да ги правиш.


Както виждаш, с тази програма за дигитална скулптура няма нищо невъзможно и непостижимо. Остава само да научиш как работи. Курсът Character Sculpting with ZBrush има за цел да те подготви за работата в реална среда, да ти покаже основните техники, които трябва да владееш и да ти предостави начално стъпало, от което да стартираш и портфолио, и кариера. Започваме на 29 Ноември, а записването вече тече и е до 27 Ноември. Курсът е подходящ за хора с интерес или базови познания в света на 3D моделирането и скулптурата. Можеш да се присъединиш ТУК. Очакваме те!
---

Автор: Мария Вълчева

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.