Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 Курс Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Начало Начало: 29 ноември 2021
продължителност 6 седмици
кредити 6 кредита
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 Fundamentals
Запиши се
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Умения, които ще придобиеш

  • Скулптиране на органичен персонаж
  • Скулптиране на атрибути за персонаж
  • Текстуриране на 3D модел в ZBrush
  • Позиране на персонаж в ZBrush
  • Hard-surface скулптиране
  • Техники за презентиране

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Запознаване със Zbrush

    • Основи на интерфейса на програмата;
    • Режими на работа;
    • Често използвани инструменти и четки.

    Дата: 29 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Начало на скулптирането на органичен персонаж

    • Основни концепции на скулптирането на персонаж;
    • Работа с основните четки;
    • Настройване на четки.

    Дата: 1 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Продължение на скулптирането на органичен персонаж

    • Постигане на изразителен силует;
    • Техники за детайлиране;
    • Използване на специално подготвени материали в проекта.

    Дата: 6 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Скулптиране на атрибути за персонаж

    • Техники за hard-surface скулптуриране;
    • Работа със ZModeler;
    • Организиране на работното пространство.

    Дата: 8 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Техники за текстуриране в Zbrush

    • Polypainting концепции;
    • Създаване на текстури, разказващи история;
    • Използване на външни ресурси за ускоряване на работния процес.

    Дата: 13 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Презентиране на финалния модел

    • Техники за позиране;
    • Техники за Rendering;
    • Напътствия за финален композитинг във Photoshop.

    Дата: 15 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Разглеждане на един цялостен проект и ключовите неща, на които трябва да се обърне внимание по време на изпита;
    • Q&A сесия за въпроси.

    Дата: 17 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн, през бутона "Live".

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 9 януари до 23:59:59 часа.

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 8 януари до 23:30 часа на 9 януари.
  • Поправителен изпит

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 23 януари до 23:59:59 часа.

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 22 януари до 23:30 часа на 23 януари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за всички с базови познания или интерес в областта на 3D моделирането и/ или традиционната скулптура, които искат да се запознаят с дигиталната скулптура и процеса на създаване на триизмерни персонажи за гейм и филмовата индустрия.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 27 ноември. Обучението стартира на 29 ноември 2021 г., а занятията ще протичат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа, като ще бъде проведена Q&A сесия на живо на 17 декември от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Видеото от всяко занятие ще бъде достъпно в деня на неговото провеждане в 19:00 часа, от бутона "Live", като ще имате достъп до записите от страницата на курса. Ще бъдe проведенa Q&A сесия на живо с преподавателя, на които курсистите ще могат да задават въпроси и да се разглеждат по-сложните неща от материала.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 9 януари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 8 януари и 9 януари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• ZBrush.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

170 лв.

Онлайн обучение

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 6 декември).

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Титко Титков

Преподавател

Титко Титков се занимава с 3D анимация от 11 години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии с 3D анимационен проект, където печели 6-то място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. Работил е като 3D генералист във филмовата индустрия.
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 Начало: 29 ноември 2021
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 6 седмици
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 6 кредита
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021 Fundamentals
Запиши се
Character Sculpting with ZBrush - ноември 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."