3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018 Курс 3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018 - SoftUni Creative
Loading...

3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018

20 септември 2018 8 седмици 9 кредита
3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018

За курса

Целта на обучението 3D Animation with Maya Masterclass е да даде на курсистите задълбочени познания върху цялостния процес по разработката на 3D ресурси за игралната индустрия. Някои от тези познания включват: техники за моделиране, текстуриране и ригинг на органичен персонаж, използвайки по-автоматизирани методи, за ускоряване на работния процес, както и изготвяне на анимационни цикли за използване в игрови двигател. След завършването на курса, курсистите ще имат ясна представа за отделните етапи по разработката на персонаж за гейм индустрията, както и конкретни знания за справяне с всеки един от тях.

Умения, които ще придобиеш

  • Моделиране на органичен персонаж
  • Работа с референтни изображения
  • Създаване на правилни UV разгъвки
  • Текстуриране в програмата Adobe Photoshop
  • Ригинг на персонаж с вградената HumanIK система
  • Създаване и експортиране на анимационни цикли

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Поради по-напредналия характер на курса е добре курсистите да познават интерфейса на Maya 18, както и да имат разбиране за това как работят основните команди и операции в програмата. Предназначението на курса е по-скоро да покаже фундаментални подходи за справяне с креативния процес, отколкото да запознае курсистите с използваният софтуер.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 18 септември. Обучението стартира на 20 септември и завършва на 08 ноември.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки четвъртък от 19:00 до 22:00 ч. в зала SoftUni HQ Lab в сградата на SoftUni.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в залите,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с курсов проект, който представлява изграждане и анимиране на 3D персонаж по предварително зададени параметри. Курсистите, предали курсов проект ще получат сертификат, ако работата им бъде оценена над Много добър 5.00. 

Има ли допълнителни изисквания?

Препоръчително е да разполагате със следното:
Autodesk Maya 2018
Adobe Photoshop CC 18
Компютър/Лаптоп с поне 8ГБ РАМ памет, 64 битова операционна система, 2ГБ GPU GDDR5 памет

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Контакт с лектор или асистент
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
240 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат

190 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса. ( до 4 октомври)

Преподавател

TitkoTitkov avatar
Титко Титков
Занимавам се с 3D анимация от осем години. Оттогава съм участвал на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където спечелих шесто място. Работил съм по редица, различни по характер, лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. По-късно завърших с отличие курса: 3D анимация за игралната индустрия в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформирахме студио 3DCG Arts, където работих като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR  и Quantum Run. В момента работя като 3D генералист във филмовата индустрия.