3D Animation with Maya Masterclass - септември 2018
Умения, които ще придобиеш
- Моделиране на органичен персонаж
- Работа с референтни изображения
- Създаване на правилни UV разгъвки
- Текстуриране в програмата Adobe Photoshop
- Ригинг на персонаж с вградената HumanIK система
- Създаване и експортиране на анимационни цикли
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Начало на моделиране на органичен персонаж -
Начало на моделиране на органичен персонаж
• Подготовка на сцената за моделиране;
• Подготвяне на референтни изображения;
• Основни подходи при моделирането на органичен персонаж.
Ресурси
-
Продължение на моделиране на органичен персонаж -
Продължение на моделиране на органичен персонаж
• Изследване на силуета на персонажа;
• Изчистване на топологични и стилистични грешки и недостатъци;
• Моделиране на аксесоари.
Ресурси
-
Начало на текстуриране на персонаж -
Начало на текстуриране на персонаж
• Създаване на правилни и оптимизирани UV разгъвки;
• Преместване на работният процес в Adobe Photoshop;
• Събиране на референция и ресурси за употреба при текстурирането.
Ресурси
-
Продължение на текстуриране на персонаж -
Продължение на текстуриране на персонаж
• Използване на събраните ресурси за текстуриране на персонажа в програмата Adobe Photoshop; • Техники за справяне с често срещани проблеми при текстуриране; • Визуализиране на прогреса по текстурирането в Мая, с цел навременно откриване на стилистични грешки.Ресурси
-
Начало на ригинг на персонаж -
Начало на ригинг на персонаж
• Запознаване с HumanIK системата в Maya;
• Подготвяне на персонажа за ригинг фазата;
• Работа с HumanIK.
Ресурси
-
Продължаване на ригинг на персонаж -
Продължаване на ригинг на персонаж
• Зачисляване на геометрията към анимационно-двигателната система(Риг);
• Оптимизиране на влиянието на отделните стави върху геометрията;
• Ползване на инструменти и техники за ускоряване на процеса.
Ресурси
-
Анимиране на персонаж за игралната индустрия -
Анимиране на персонаж за игралната индустрия
• Създаване на walk cycle;
• Обсъждане на някои основни принципи на анимацията;
• Логически точки при създаване на анимация.
Ресурси
-
Експортиране на анимация за игрови двигател -
Експортиране на анимация за игрови двигател
• Изчистване на движенчески грешки в анимацията;
• Техники за оптимизация на анимационен цикъл;
• Експортиране на анимационен клип.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Има ли допълнителни изисквания?
Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:
Софтуер:
• Autodesk Maya 2018;
• Adobe Photoshop CC 18;
• Компютър/Лаптоп с поне 8ГБ РАМ памет, 64 битова операционна система, 2ГБ GPU GDDR5 памет.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е
Титко Титков
Преподавател