Курс Visualization with 3ds Max - юни 2019 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Visualization with 3ds Max - юни 2019

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на основни обекти
  • Настройка на осветление и материали
  • Композиция и експозиция на камерите в 3D пространството
  • Фотореалистична визуализация на продукти и интериори
  • Рендване на статични изображения
  • Рендване на анимации
  • Подготовка за постпродукция
  • Основна постпродукция на изображения и анимации във Photoshop и After Effects
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Начални настройки, основни обекти и трансформации

    • 3dsMax основен интерфейс, менюта и контекстни менюта;
    • Създаване на геометрични обекти, основни видове и параметри;
    • Основни трансформации - Move, Rotate, Scale;
    • Режими за копиране на обекти;
    • Бързо рендване и запис на изображение.

  • Разширени и съставни обекти, модификатори

    • Създаване на Extended геометрични обекти;
    • Създаване на съставни обекти - Boolean;
    • Работа на подобектно ниво;
    • Създаване на групи, селекции и слоеве;
    • Организация на проект.

  • Вкарване на данни и експортване, линейни обекти

    • Вкарване на векторни и растерини графики, 3D модели;
    • Създаване на линейни обекти - линии, окръжности и други;
    • Създаване на Loft и Lathe обекти;
    • Extrude, Bevel, Sweep модификатори;
    • Edit Spline и Edit Poly модификатори, конвертиране на обекти.

  • Материали, мапинг координати и основно осветление

    • Редактор на материалите;
    • Зареждане и прилагане на материали;
    • Мапинг координати;
    • Създаване на светлина.

  • Камери, експозиция и фотореалистично осветление

    • Стандартни и физически камери;
    • Контрол на експозицията на камерите, Environment панел;
    • Фотореалистично осветление;
    • Render настройки - промяна на резолюцията и качеството.

  • Разширено моделиране и модификация

    • Използване на Snap, Array;
    • Surface модификатор;
    • Комбиниране на Edit Poly с Turbosmooth и Meshsmooth;
    • Shell и Symmetry модификатори.

  • Анимация чрез ключове и пътища, симулация на дрехи

    • Основна анимация чрез ключове - подскачане на топка;
    • Движение на камера по път;
    • Симулация на падаща драперия;
    • Създаване на Biped и ходене.

  • Advanced Render и постпродукция

    • Разширени настройки за рендване и подобряване на качеството;
    • Подготовка на статични изображения и анимации за постпродукция;
    • Постпродукция с Photoshop;
    • Постпродукция с After Effects.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи, но е препоръчително базово владеене на графични и/ или анимационни програми. За всички, които нямат предварителна подготовка с програмата, е добре да се запознаят с безплатните уроци и да направят самостоятелно упражненията към тях.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Минимална конфигурация: Windows PC, Intel i3 + 8 GB RAM, 500 GB HDD;
• Препоръчителна конфигурация: Windows PC, Intel i7 (Quad Core) + 16 GB RAM, 256 GB SSD, 2 TB HDD;
• Autodesk 3dsMax, препоръчително версия 2017/2018.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

120 лв.

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Николай Михайлов

Преподавател

Николай e един от основателите и главен редактор на мрежата за дизайнери CGArt.eu (http://www.cgart.eu). Работи от 1998 г. като аниматор, визуализатор и режисьор за архитектурни, телевизионни, кино и уеб проекти. Завършва Анимационно кино в НБУ и е преподавал в УАСГ, НХА и ВТУ. Участва като член на журито на Компютърно пространство (http://computerspace.org/) и обича да посещава събития за визуални ефекти, уеб технологии и изкуство.

Linkedin: https://bg.linkedin.com/in/nixonanim
Личен сайт: http://www.nixonanim.com

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.