Първи стъпки с Autodesk 3ds Max за дизайн визуализация. Целта на обучението е да усвоите основните методи за моделиране, изграждане на осветление, настройка на материали и оптимизация на процеса на рендване. Ще работим по реални практически задачи - интериори и продуктови визуализации, както в статични изображения, така и в анимация. На финала на курса ще бъде показана и връзката с постпродукция в Adobe Photoshop и After Effects, за завършване на изображенията и анимациите.
Visualization with 3ds Max - юни 2019
Умения, които ще придобиеш
- 3D моделиране на основни обекти
- Настройка на осветление и материали
- Композиция и експозиция на камерите в 3D пространството
- Фотореалистична визуализация на продукти и интериори
- Рендване на статични изображения
- Рендване на анимации
- Подготовка за постпродукция
- Основна постпродукция на изображения и анимации във Photoshop и After Effects
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Начални настройки, основни обекти и трансформации -
Начални настройки, основни обекти и трансформации
• 3dsMax основен интерфейс, менюта и контекстни менюта; • Създаване на геометрични обекти, основни видове и параметри; • Основни трансформации - Move, Rotate, Scale; • Режими за копиране на обекти; • Бързо рендване и запис на изображение.Ресурси
-
Разширени и съставни обекти, модификатори -
Разширени и съставни обекти, модификатори
• Създаване на Extended геометрични обекти; • Създаване на съставни обекти - Boolean; • Работа на подобектно ниво; • Създаване на групи, селекции и слоеве; • Организация на проект.Ресурси
-
Вкарване на данни и експортване, линейни обекти -
Вкарване на данни и експортване, линейни обекти
• Вкарване на векторни и растерини графики, 3D модели; • Създаване на линейни обекти - линии, окръжности и други; • Създаване на Loft и Lathe обекти; • Extrude, Bevel, Sweep модификатори; • Edit Spline и Edit Poly модификатори, конвертиране на обекти.Ресурси
-
Материали, мапинг координати и основно осветление -
Материали, мапинг координати и основно осветление
• Редактор на материалите; • Зареждане и прилагане на материали; • Мапинг координати; • Създаване на светлина.Ресурси
-
Камери, експозиция и фотореалистично осветление -
Камери, експозиция и фотореалистично осветление
• Стандартни и физически камери; • Контрол на експозицията на камерите, Environment панел; • Фотореалистично осветление; • Render настройки - промяна на резолюцията и качеството.Ресурси
-
Разширено моделиране и модификация -
Разширено моделиране и модификация
• Използване на Snap, Array; • Surface модификатор; • Комбиниране на Edit Poly с Turbosmooth и Meshsmooth; • Shell и Symmetry модификатори.Ресурси
-
Анимация чрез ключове и пътища, симулация на дрехи -
Анимация чрез ключове и пътища, симулация на дрехи
• Основна анимация чрез ключове - подскачане на топка; • Движение на камера по път; • Симулация на падаща драперия; • Създаване на Biped и ходене.Ресурси
-
Advanced Render и постпродукция -
Advanced Render и постпродукция
• Разширени настройки за рендване и подобряване на качеството; • Подготовка на статични изображения и анимации за постпродукция; • Постпродукция с Photoshop; • Постпродукция с After Effects.Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Има ли допълнителни изисквания?
Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:
Софтуер:
• Минимална конфигурация: Windows PC, Intel i3 + 8 GB RAM, 500 GB HDD;
• Препоръчителна конфигурация: Windows PC, Intel i7 (Quad Core) + 16 GB RAM, 256 GB SSD, 2 TB HDD;
• Autodesk 3dsMax, препоръчително версия 2017/2018.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Николай Михайлов
Преподавател
Николай e един от основателите и главен редактор на мрежата за дизайнери CGArt.eu (http://www.cgart.eu). Работи от 1998 г. като аниматор, визуализатор и режисьор за архитектурни, телевизионни, кино и уеб проекти. Завършва Анимационно кино в НБУ и е преподавал в УАСГ, НХА и ВТУ. Участва като член на журито на Компютърно пространство (http://computerspace.org/) и обича да посещава събития за визуални ефекти, уеб технологии и изкуство.
Linkedin: https://bg.linkedin.com/in/nixonanim
Личен сайт: http://www.nixonanim.com