Concept Art - март 2021 Курс Concept Art - март 2021 - SoftUni Creative
Loading...

Concept Art - март 2021

29 март 2021 3 седмици 6 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Основни понятия за перспектива, осветление и композиция
  • 2D Разгъвки и проектиране на сгради, структури и асети
  • 3D техники с Poly modelling, 3D Sculpt modelling и Kitbash
  • 2D техники с Rendering посредством Vray, Arnold и Marmoset
  • Околна среда предназначена за игра, филм или анимация
  • Създаване на тъмбнейли, работа със стойности и цвят

Теми

  • Ресурси

    Ресурси от темата

  • Основи на перспектива, светлина и стойности

    • Създаване на дизайн във Photoshop от нулата, референции, вдъхновения и brainstorming;
    • Показване на многоточкова перспектива, адаптиране на създаденият дизайн посредством чертеж и скици;
    • Параметрично полагане на светлина, сянка, работа с рефлексии и отражения, към създаденият дизайн;
    • Създаване на реализъм посредством материали и текстури;

    Дата: 29 март, 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Photoshop: Thumbnails, композиция и стойности

    • Събиране на материали, фотографии, референции и подготовка;
    • Основни правила на композицията, негативното пространство и графични решения посредством 3те основни стойности;
    • Работа с texture brushes, shapes и 3D;
    • Създаване на множество thumbnails и подробна разработка на избран thumbnail, който ще послужи за основа на финалният проект;

    Дата: 31 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • 2D Разгъвки и проектиране на сгради, структури и асети

    • Разработка на дизайни за сгради, структури и асети базирани на избран thumbnail, във Photoshop;
    • Създаване на 2D разгъвки, силуети, работа със симетрия, photobashing и overpaint, във Photoshop;
    • Работа с изометрия, пропорция и естетика на дизайна, във Photoshop;
    • Преподготовка на създадените дизайни за крайният продукт, във Photoshop;

    Дата: 5 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • 3D техники с Poly modelling, kitbash и материали в 3DS Max

    • 3D modelling, Unwrap, Spline, Topology и Randomisation на създадените дизайни използвайки 3DS Max.
    • Бързи техники за работа посредством shortcuts, Kitbash И методология на работа.
    • Използване и създаване на текстури, bake-ване на карти за различните видове asset-и и дизайни.
    • Видове материали – PBR material VS Vray Material;

    Дата: 7 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • 2D Rendering техники с Vray и Arnold в 3DS Max

    • Създаване на 3D сцена (Базирана на разработен thumbnail) и интегриране на 3D моделите в нея;
    • Работа със видовете светлина, използване на HDRI, Vray IPR и Gamma Lut;
    • Използване на preset-и за ускорен rendering и комбинираната употреба между различните рендер системи;
    • Rendering на различните видове render pass-ове необходими за изработката на крайният продукт – Diffuse Map, Ambient Occlusion Map, Depth Map, World Normals Map, Clown Mask;

    Дата: 12 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Завършване на крайният продукт

    • Интегриране на render pass-овете във Photoshop, работа с маски и създаването на финалният дизайн за проекта;
    • Работа с overpaint, техники с различни видове четки, смесване на текстури, color blending и color mood;
    • Полиране и завършване на крайният продукт;
    • Интеграция на проекта и създаване на портфолио тясно насочено към конкретната индустрия;

    Дата: 14 април, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 25 април (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 24 април до 23:00 часа на 25 април.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 18 май (вторник) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 15 май до 23:00 часа на 16 май.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за дигитални артисти с опит в работата с инструментите и функционалностите на Photoshop, като например леъри, маски, селекции, йерархия, типография и композиция. Също така имат базови познания в 3D дизайна с който и да е 3D софтуер. За обучението се изисква компютър с инсталирани Photoshop и 3DS Max. Владеене на англиийски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 27 март. Обучението стартира на 29 март 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 25 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 24 и 25 април.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита??

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато " Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Хардуер
• Графичен таблет с нива на натиск;

Софтуер:
• Adobe Photoshop;
• 3DS Max;

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
    • Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс;
    • Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор;
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията;

170 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 5 април).

Преподавател

DimitarKatsarov88 avatar
Димитър Кацаров
Димитър Кацаров е завършил специлност графика в НХГ „Цанко Лавренов“ в гр. Пловдив и в Националната художествена академия в гр. София. Има натрупан дългогодишен опит като 2D и 3D артист, Concept Artist, Character и Environment Artist в сферата на архитектурната визуализация, компютърните и мобилни игри, storyboarding и анимационни филми, илюстрации. Отличителна тема в неговата работа е научната фантакстика, киберпънк и стиймпънк. Комбинирането на 2D и 3D, както и търсенето на нови похвати на визуализация са част от неговия почерк в дигиталното изкуство. В свободното си време често се връща към класическата графика и живописта в търсене на нови идеи.