Курсът ще ви запознае с основите на дигиталната скулптура - фундаментални концепции и добри практики, както и с интерфейса и начина на работа с програмата ZBrush - стандарт във филмовата и гейм индустрии.
По време на курса ще се запознаете със създаването на органичен персонаж от начало до край. По този начин ще се сблъскате с всички трудности, които могат да изникнат по време на този процес и ще научите техники и методи за справянето с тях. Курсът ще ви даде задълбочен поглед над цялостния процес по създаването на 3D персонажи, разглеждайки едновременно артистичните принципи и техническите ограничения, с които трябва да се справи един 3D артист. В края на курса ще имате завършен персонаж, който да можете да презентирате в портфолиото си.
Гейминг индустрията в момента се нуждае от опитни character артисти. Голяма част от уменията, нужни за тези позиции ще бъдат разгледани по време на курса.
Character sculpting with ZBrush - октомври 2019
Умения, които ще придобиеш
- Скулптиране на органичен персонаж
- Текстуриране на 3D модел в ZBrush
- Hard-surface скулптиране
- Скулптиране на атрибути за персонаж
- Позиране на персонаж в ZBrush
- Техники за презентиране
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Запознаване със ZBrush -
Запознаване със ZBrush
• Основи на интерфейса на програмата; • Режими на работа; • Често използвани инструменти и четки.
Ресурси
-
Начало на скулптирането на органичен персонаж -
Начало на скулптирането на органичен персонаж
• Основни концепции на скулптирането на персонаж; • Работа с основните четки; • Настройване на четки.
Ресурси
-
Продължение на скулптирането на органичен персонаж -
Продължение на скулптирането на органичен персонаж
• Постигане на изразителен силует; • Техники за детайлиране; • Използване на специално подготвени материали в проекта.
Ресурси
-
Скулптиране на атрибути за персонаж -
Скулптиране на атрибути за персонаж
• Техники за hard-surface скулптуриране; • Работа със ZModeler; • Организиране на работното пространство.Ресурси
-
Техники за текстуриране в ZBrush -
Техники за текстуриране в ZBrush
• Polypainting концепции; • Създаване на текстури, разказващи история; • Използване на външни ресурси за ускоряване на работния процес.
Ресурси
-
Презентиране на финалния модел -
Презентиране на финалния модел
• Техники за позиране; • Техники за рендъринг; • Напътствия за финален композитинг във Photoshop.
Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
120 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Титко Титков
Преподавател
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run.
В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия. Част от най-скорошните проекти, по които е работил включват: втори сезон на анимацията Space Yogurt и анимационния шорт: “Момичетата от улица Върбова”