Курс Game Modelling with Maya Advanced - септември 2020 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Game Modelling with Maya Advanced - септември 2020

Умения, които ще придобиеш

  • Моделиране на органичен персонаж
  • Създаване на правилна топология и UV разгъвки
  • Ригинг на персонаж, с помощта на вградената HumanIK система в Maya 2018
  • Моделиране на атрибути за персонаж
  • Текстуриране на 3D модел в Photoshop
  • Създаване на анимационен цикъл

Теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора, които умеят да работят с основната функционалност на софтуера Maya. Работа с основни инструменти за манипулация на 3d обекти. Познаване на основни техники за 3d моделиране на анимационен персонаж. Боравене с геометрични примитиви и полигонални повърхоности. Използване на NURBS. Основни познания за текстуриране. Умения за манипулиране на animation curves. Техники за осветление и движение на камера. Създаване на анимационен цикъл. Рендиране на секвенции (поредица от кадри). Необходимите знания са еквивалентни на успешно завършен курс Game Modelling with Maya.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

160 лв.

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Титко Титков

Преподавател

Занимава се с 3D анимация от девет години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели шесто място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство.
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. 
В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия. Част от най-скорошните проекти, по които е работил включват: втори сезон на анимацията Space Yogurt и анимационния шорт: “Момичетата от улица Върбова”

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.