Курсът надгражда знанията за различните аспекти от дейността на едно студио (било то гейм, филмово или визуализационно), изготвящо 3D графично съдържание. Ще започнем с разглеждане на утвърдени от индустрията подходи за моделиране на органичен елемент и цялостно изграждане на стратегия за самия процес. По време на упражненията ще научим кои са правилните топологични конфигурации при съединяване на части от тялото на органичен персонаж.
Ще научим какво е Map baking, как да проектираме и подредим UV разгъвките на героя си, с цел минимизиране на последващи несъвършенства в текстурните му карти. Курсът ще ни научи и как от проектиране на скелета на хуманоиден персонаж да успеем да му придадем финален завършек с анимиране на движения като ходене, скок, тежест и баланс. По време на курса ще използваме софтуера Autodesk Maya, но фундаменталният характер на преподаваните знания ги правят лесно приложими към всеки един софтуер от подобен тип.
Game Modelling with Maya Advanced - септември 2020
Умения, които ще придобиеш
- Моделиране на органичен персонаж
- Създаване на правилна топология и UV разгъвки
- Ригинг на персонаж, с помощта на вградената HumanIK система в Maya 2018
- Моделиране на атрибути за персонаж
- Текстуриране на 3D модел в Photoshop
- Създаване на анимационен цикъл
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Моделиране на органични форми -
Моделиране на органични форми
• Ще рзгледаме органичните форми и тяхното моделиране.Ресурси
-
Моделиране на hard-surface форми -
Моделиране на hard-surface форми
• Ще разгледаме hard-surface форми и тяхното моделиране.Ресурси
-
Топология и техники за създаване на UV разгъвки -
Топология и техники за създаване на UV разгъвки
• Ще усвоим техники за създаването на оптимизирани UV разгъвки.Ресурси
-
Техники за текстуриране на 3D модел в Photoshop -
Техники за текстуриране на 3D модел в Photoshop
• Ще усвоим техники за текстуриране на 3D модел използвайки Adobe Photoshop.Ресурси
-
Ригинг на персонаж с HumanIK системата в Maya -
Ригинг на персонаж с HumanIK системата в Maya
• Ще разгледаме HumanIK системата в Maya и рингинг на персонаж с нея.Ресурси
-
Създаване на анимационни цикли -
Създаване на анимационни цикли
• Ще разгледаме анимационния цикъл и ще създадем такъв.Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Титко Титков
Преподавател
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run.
В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия. Част от най-скорошните проекти, по които е работил включват: втори сезон на анимацията Space Yogurt и анимационния шорт: “Момичетата от улица Върбова”