От академичната катедра, през световните отличия, до дизайнер на свободна практика - SoftUni Creative
Loading...

От академичната катедра, през световните отличия, до дизайнер на свободна практика

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
30 октомври 2024
Час:
19:00
Лектор:
Кристина Маринова
Остават:
Записани онлайн : 73 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "От академичната катедра, през световните отличия, до дизайнер на свободна практика" нa 30 октомври 2024 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Кристина Маринова.
За семинара
Един разказ за творческия авантюризъм, любопитството и свободата на избора в живота на дизайнера. В този семинар ще се разгледат динамиката в дизайн кариерата през примера на Кристина Маринова, както и многобройните изразни средства в комуникационния дизайн - като набор от мощни оръжия в конкретни примери от нейната дългогодишна практика:

• Туш и калиграфско перо, оформлението на книга и детската илюстрация;
• Дигиталния фото репортаж като могъщ комуникативен инструмент;
• Журналистиката;
• Дизайн на списания и печатни материали;
• TV/OOH масмедия реклама;
• Брандиране на интериорни и екстериорни пространства;
• Дизайн за дигитални приложения и др.


Ще се говори за екзистенциалните кризи, началата и трудните избори в живота на младия професионалист и удоволствието от това да бъдеш дизайнер/творец - "Be you. Everyone else is taken.". Ще се обърне внимание на изборите, които се взимат и доколко те са решаващи и основополагащи в един по-късен етап от кариерното развитие. Ще се дискутира мотивацията и способността да продължаваме - "If you are tired - do it tired." или с други (по-популярни) думи "Just Do It!".
За лектора
Кристина Маринова
Кристина е мултидисциплинарен дизайнер и арт директор с над 10 години опит зад гърба си. Била е арт директор и бранд стратег с ключова роля в големи партньорства с компании като Disney, Universal, Meta, Snap, Adidas, Nebula и световни музикални звезди, включително Ед Шийрън, Дуа Липа, Оливия Родриго, Джон Леджънд, Джейсън Деруло. Рекламните кампании, върху които е работила, се простират на глобални пазари като САЩ, LATAM, EMEA, Азия и Индия. Завършила е Национална Художествена Академия в София, специалност "Книга и печатна графика". През 2010 г. завършва с най-висок успех магистърската си степен в престижния лондонски арт университет - Central Saint Martins, част от University of Arts London, специалност "Комуникативен Дизайн".

Междувременно печели отличието "Discovery of the Year" на престижния фотографски конкурси в САЩ - IPA International Photography Awards. Работила е върху множество въздействащи рекламни кампании като най-голямата ѝ сила се крие в умението да жунглира и стъпва уверено в най-разнообразни творчески дисциплини. Заедно с нейния екип, често е влизала в ролята на стратегически партньор на различни отдели: Product, Product Design, Marketing, User Acquisition и Biz Dev. Последните 5 години, Кристина е ангажирана с редица инициативи като: User Acquisition, App Stores Оптимизация (ASO), CRM и монетизация, развитие на марката и стратегическо маркетингово позициониране, глобални и локализирани 360 кампании, глобални партньорства, стратегия за социални медии и рекламни послания и др.
Кристина Маринова Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.