От академичната катедра, през световните отличия, до дизайнер на свободна практика
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
30 октомври 2024
Час:
19:00
Лектор:
Кристина Маринова
Остават:
Записани онлайн : 73 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "От академичната катедра, през световните отличия, до дизайнер на свободна практика" нa 30 октомври 2024 г. (сряда) от 19:00
часа с лектор Кристина Маринова.
За семинара
Един разказ за творческия авантюризъм, любопитството и свободата на избора в живота на дизайнера.
В този семинар ще се разгледат динамиката в дизайн кариерата през примера на Кристина Маринова, както и многобройните изразни средства в комуникационния дизайн - като набор от мощни оръжия в конкретни примери от нейната дългогодишна практика:
• Туш и калиграфско перо, оформлението на книга и детската илюстрация;
• Дигиталния фото репортаж като могъщ комуникативен инструмент;
• Журналистиката;
• Дизайн на списания и печатни материали;
• TV/OOH масмедия реклама;
• Брандиране на интериорни и екстериорни пространства;
• Дизайн за дигитални приложения и др.
Ще се говори за екзистенциалните кризи, началата и трудните избори в живота на младия професионалист и удоволствието от това да бъдеш дизайнер/творец - "Be you. Everyone else is taken.". Ще се обърне внимание на изборите, които се взимат и доколко те са решаващи и основополагащи в един по-късен етап от кариерното развитие. Ще се дискутира мотивацията и способността да продължаваме - "If you are tired - do it tired." или с други (по-популярни) думи "Just Do It!".
• Туш и калиграфско перо, оформлението на книга и детската илюстрация;
• Дигиталния фото репортаж като могъщ комуникативен инструмент;
• Журналистиката;
• Дизайн на списания и печатни материали;
• TV/OOH масмедия реклама;
• Брандиране на интериорни и екстериорни пространства;
• Дизайн за дигитални приложения и др.
Ще се говори за екзистенциалните кризи, началата и трудните избори в живота на младия професионалист и удоволствието от това да бъдеш дизайнер/творец - "Be you. Everyone else is taken.". Ще се обърне внимание на изборите, които се взимат и доколко те са решаващи и основополагащи в един по-късен етап от кариерното развитие. Ще се дискутира мотивацията и способността да продължаваме - "If you are tired - do it tired." или с други (по-популярни) думи "Just Do It!".
За лектора
Кристина Маринова
Кристина е мултидисциплинарен дизайнер и арт директор с над 10 години опит зад гърба си. Била е арт директор и бранд стратег с ключова роля в големи партньорства с компании като Disney, Universal, Meta, Snap, Adidas, Nebula и световни музикални звезди, включително Ед Шийрън, Дуа Липа, Оливия Родриго, Джон Леджънд, Джейсън Деруло. Рекламните кампании, върху които е работила, се простират на глобални пазари като САЩ, LATAM, EMEA, Азия и Индия. Завършила е Национална Художествена Академия в София, специалност "Книга и печатна графика". През 2010 г. завършва с най-висок успех магистърската си степен в престижния лондонски арт университет - Central Saint Martins, част от University of Arts London, специалност "Комуникативен Дизайн".
Междувременно печели отличието "Discovery of the Year" на престижния фотографски конкурси в САЩ - IPA International Photography Awards. Работила е върху множество въздействащи рекламни кампании като най-голямата ѝ сила се крие в умението да жунглира и стъпва уверено в най-разнообразни творчески дисциплини. Заедно с нейния екип, често е влизала в ролята на стратегически партньор на различни отдели: Product, Product Design, Marketing, User Acquisition и Biz Dev. Последните 5 години, Кристина е ангажирана с редица инициативи като: User Acquisition, App Stores Оптимизация (ASO), CRM и монетизация, развитие на марката и стратегическо маркетингово позициониране, глобални и локализирани 360 кампании, глобални партньорства, стратегия за социални медии и рекламни послания и др.
Междувременно печели отличието "Discovery of the Year" на престижния фотографски конкурси в САЩ - IPA International Photography Awards. Работила е върху множество въздействащи рекламни кампании като най-голямата ѝ сила се крие в умението да жунглира и стъпва уверено в най-разнообразни творчески дисциплини. Заедно с нейния екип, често е влизала в ролята на стратегически партньор на различни отдели: Product, Product Design, Marketing, User Acquisition и Biz Dev. Последните 5 години, Кристина е ангажирана с редица инициативи като: User Acquisition, App Stores Оптимизация (ASO), CRM и монетизация, развитие на марката и стратегическо маркетингово позициониране, глобални и локализирани 360 кампании, глобални партньорства, стратегия за социални медии и рекламни послания и др.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар