Как не се създава креативен продукт? - SoftUni Creative
Loading...

Как не се създава креативен продукт?

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
15 декември 2022
Час:
19:00
Лектор:
Кристиян Стефанов
Пламен Борисов
Остават:
Записани онлайн : 115 / 2000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как не се създава креативен продукт?" нa 15 декември 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектори Кристиян Стефанов и Пламен Борисов.

За семинара
Често чуваме за неимоверния успех на различни онлайн магазини. Хиляди поръчки, милиони в приходи и стотици служители. Истината е, че всеки един успешен бизнес, бранд или проект се гради върху множество грешки. Семинарът разглежда креативния процес зад продуктите на онлайн магазинът Мазно. За около 2 часа създателите, Крис и Пламен, ще споделят поуки от вече 5 години опит в разработване на продукти в разнообразни категории: плюшени играчки, пъзели, картички и др. Те ще разкажат и за най-неуспешните си продукти, както и поуките от тях. Като за финал ще опишат как прилагат наученото за някои от успешните си продукти, като Плюшен Дюнер и Пъзел: Студентски Град. Тяхната цел е да предоставят структура за анализ и справяне с грешки при разработване и рекламиране на потребителски продукти. В идеалния случай ще научите как да се проваляте малко по-елегантно.
За лектора
Кристиян Стефанов
Кристиян е съосновател на Мазно - магазин за (уж) забавни картички и подаръци - който е генерирал над 40 000 поръчки. Мазно започва като хоби за него и Пламен. Впоследствие успеха на магазина им позволява да реализират продукти като Половинметров Плюшен Дюнер и пъзела Студентски Град. Кариерата на Кристиян започва като стратег в креативната агенция Proof! където се занимава с медийно планиране, performance marketing, водене на обучения в SoftUni и НБУ и не на последно място, ядене на дюнери. Към момента той се развива като Data Engineer във Fourth.
Кристиян Стефанов Photo
Пламен Борисов
Пламен е съосновател на Мазно - магазин за (уж) забавни картички и подаръци - който е генерирал над 40 000 поръчки. Мазно започва като хоби за него и Кристиян. Впоследствие успеха на магазина им позволява да реализират продукти като Половинметров Плюшен Дюнер и пъзела Студентски Град. Кариерата му започва като общак в малка рекламна агенция. Там той се развива в множество направления от криейтив и стратегия, до performance marketing и акаунтстване. Впоследствие се фокусира върху криейтива и започва работа като копирайтър в Wunderman Thompson Sofia. През 2021 г. печели първо място на Cannes Young Lions Bulgaria в категория “Film”. В момента Пламен работи като Front-end Developer в Bang & Olufsen, а натрупания рекламен опит използва в развитието на Мазно.
Пламен Борисов Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.