Как не се създава креативен продукт?
Изминало събитие
Дата:
15 декември 2022
Час:
19:00
Лектори:
Кристиян Стефанов
Пламен Борисов
Пламен Борисов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как не се създава креативен продукт?" нa 15 декември 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектори Кристиян Стефанов и Пламен Борисов.
За семинара
Често чуваме за неимоверния успех на различни онлайн магазини. Хиляди поръчки, милиони в приходи и стотици служители. Истината е, че всеки един успешен бизнес, бранд или проект се гради върху множество грешки. Семинарът разглежда креативния процес зад продуктите на онлайн магазинът Мазно. За около 2 часа създателите, Крис и Пламен, ще споделят поуки от вече 5 години опит в разработване на продукти в разнообразни категории: плюшени играчки, пъзели, картички и др. Те ще разкажат и за най-неуспешните си продукти, както и поуките от тях. Като за финал ще опишат как прилагат наученото за някои от успешните си продукти, като Плюшен Дюнер и Пъзел: Студентски Град. Тяхната цел е да предоставят структура за анализ и справяне с грешки при разработване и рекламиране на потребителски продукти. В идеалния случай ще научите как да се проваляте малко по-елегантно.
За лекторите
Кристиян Стефанов
Кристиян е съосновател на Мазно - магазин за (уж) забавни картички и подаръци - който е генерирал над 40 000 поръчки. Мазно започва като хоби за него и Пламен. Впоследствие успеха на магазина им позволява да реализират продукти като Половинметров Плюшен Дюнер и пъзела Студентски Град. Кариерата на Кристиян започва като стратег в креативната агенция Proof! където се занимава с медийно планиране, performance marketing, водене на обучения в SoftUni и НБУ и не на последно място, ядене на дюнери. Към момента той се развива като Data Engineer във Fourth.
Пламен Борисов
Пламен е съосновател на Мазно - магазин за (уж) забавни картички и подаръци - който е генерирал над 40 000 поръчки. Мазно започва като хоби за него и Кристиян. Впоследствие успеха на магазина им позволява да реализират продукти като Половинметров Плюшен Дюнер и пъзела Студентски Град. Кариерата му започва като общак в малка рекламна агенция. Там той се развива в множество направления от криейтив и стратегия, до performance marketing и акаунтстване. Впоследствие се фокусира върху криейтива и започва работа като копирайтър в Wunderman Thompson Sofia. През 2021 г. печели първо място на Cannes Young Lions Bulgaria в категория “Film”. В момента Пламен работи като Front-end Developer в Bang & Olufsen, а натрупания рекламен опит използва в развитието на Мазно.