Говорещите марки Говорещите марки - SoftUni Creative
Loading...
Семинар

Говорещите марки

Остават:

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Говорещите марки" нa 26 май 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Велина Мавродинова.

За семинара

“Говорещите марки” е семинар за бранд идентичност. В него предстои да научите:

  • Какво означава да създадете идентичност на марка: дали е графика и текста, ако не, какво е другото?
  • Кой е собственика на марката?
  • Къде тя се вижда, преживява и от кого?
  • Какво стои зад мистичните бранд стойности?
  • Марката е абстрактна идея, тя влиза в ежедневието и заживява у дома.
  • Кои са видимите части на марката: Какво означава говорещо име или лого на марка?
  • А след тях, кои са елементите, които пълнят представата за марката в нас и как го правят?
  • Има ли механизъм, с който се изгражда марка?
  • Какво означава графична система на марка?
  • Колко грамотен в маркетинговата материя трябва да бъде дизайнера?
  • Кога и защо марките залязват?
  • Има ли такова нещо като дигитален маркетинг?
  • Какво трябва да знаете, за да изградите цялостна графична идентичност на марка?
  • Какви са стъпките, ако започвате от нулата, от името, идентичността, графичната система и докъде можете и трябва да стигнете?
  • Кога една марка има нужда от ребрандинг и какъв да бъде той?
Семинарът е подходящ за графични дизайнери, но и за маркетинг специалисти, както и всички, които имат общ или професионален интерес към създаването и изграждането на марка.

За лектора

Велина Мавродинова

Model.Lecturer

Велина е графичен дизайнер, илюстратор, арт и криейтив директор с над 30 г. опит. Работила е в McCann Ericson, за марки като Nestle, Opel, Coca-Cola. През 2004 г. съоснова Ентусиазъм, бранд компания с 18 години опит в изграждането на бранд идентичност. Само за няколко години тя се превръща в бранд дизайн компания и работи с едни от най-успешните български бизнеси. Като криейтив директор на Ентусиазъм печели над 40 златни, сребърни и бронзови награди от професионални фестивали и международни конкурси. Тя е част от журито на рекламните фестивали ФАРА, Cannes Lions Young Creatives и жури в оценяването на обществени инициативи.   

Ресурси

Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.