Говорещите марки
Изминало събитие
Дата:
26 май 2022
Час:
19:00
Лектор:
Велина Мавродинова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Говорещите марки" нa 26 май 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Велина Мавродинова.
За семинара
“Говорещите марки” е семинар за бранд идентичност. В него предстои да научите:
- Какво означава да създадете идентичност на марка: дали е графика и текста, ако не, какво е другото?
- Кой е собственика на марката?
- Къде тя се вижда, преживява и от кого?
- Какво стои зад мистичните бранд стойности?
- Марката е абстрактна идея, тя влиза в ежедневието и заживява у дома.
- Кои са видимите части на марката: Какво означава говорещо име или лого на марка?
- А след тях, кои са елементите, които пълнят представата за марката в нас и как го правят?
- Има ли механизъм, с който се изгражда марка?
- Какво означава графична система на марка?
- Колко грамотен в маркетинговата материя трябва да бъде дизайнера?
- Кога и защо марките залязват?
- Има ли такова нещо като дигитален маркетинг?
- Какво трябва да знаете, за да изградите цялостна графична идентичност на марка?
- Какви са стъпките, ако започвате от нулата, от името, идентичността, графичната система и докъде можете и трябва да стигнете?
- Кога една марка има нужда от ребрандинг и какъв да бъде той?
За лектора
Велина Мавродинова
Велина е графичен дизайнер, илюстратор, арт и криейтив директор с над 30 г. опит. Работила е в McCann Ericson, за марки като Nestle, Opel, Coca-Cola. През 2004 г. съоснова Ентусиазъм, бранд компания с 18 години опит в изграждането на бранд идентичност. Само за няколко години тя се превръща в бранд дизайн компания и работи с едни от най-успешните български бизнеси. Като криейтив директор на Ентусиазъм печели над 40 златни, сребърни и бронзови награди от професионални фестивали и международни конкурси. Тя е част от журито на рекламните фестивали ФАРА, Cannes Lions Young Creatives и жури в оценяването на обществени инициативи.

Ресурси