Работен поток за ретуш в рекламата – продуктова фотография - SoftUni Creative
Loading...

Работен поток за ретуш в рекламата – продуктова фотография

Изминало събитие
Дата:
09 април 2021
Час:
19:00
Лектор:
Борил Гуринов

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Работен поток за ретуш в рекламата – продуктова фотография" на 9 април 2021 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Борил Гуринов.
За семинара
По време на семинара ще се мине през етапите при задача за ретуш на изображения на реклама на продукти.
  • Подбор и избор на изходни изображения – Adobe Bridge
  • Обработка в Adobe Camera Raw
  • Изграждане на изображението в Adobe Photoshop
  • Основни моменти в ретуша на изображението
  • Инструменти и техники
  • Цветоотделки и проблеми, за които да внимаваме
  • Експорт и предаване на готовия продукт
За лектора
Борил Гуринов
Борил се занимава професионално с предпечат и ретуш от 1996 г. Преминава през печатници и рекламни агенции. Работил е за имидж банките на Microsoft и Getty Images. От 2002 година е част от екипа на Noble Graphics, най-награждаваната българска агенция на местни и големи международни фестивали. Noble Graphics е и единствената родна агенция с номинация на Cannes Lions. Води обучителни курсове самостоятелно и като част от Noble Academy.
Борил Гуринов Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.