Курс Logo and Visual Identity Design - февруари 2025 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Logo and Visual Identity Design - февруари 2025

Начало Начало: 24 февруари 2025
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на moodboard
  • Създаване на функционален брийф
  • Изграждане на визуален стил на бранда
  • Създаване на лого и цялостна визуална идентичност
  • Изграждане на брандбук и темплейти за работа
  • Създаване на рекламни материали за принт и дигитална среда

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение и елементи на визуалната идентичност

    • Дефиниция и основна роля на логото;
    • Разлики между лого, визуална идентичност и брандинг;
    • Елементи на визуалната идентичност - цветове, типография, графични елементи и стил (кратко представяне);
    • Консистентност на бранда;
    • Видове и категории лога;
    • Какво е brand guidelines и защо са важни?;
    • Как се създават стилови указания за визуална идентичност?;
    • Елементи на гайдлайна: минимални размери и пространство около логото.

    Дата: 24 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Идея, процес и бриф

    • Анализ на конкуренцията: - Как се изследва пазара и конкуренцията?;
    - Идентифициране на отличителни черти на брандовете.

    • Първи разговори с клиенти:
    - Въпроси за изясняване на целите и очакванията;
    - Как може да се разбере визията на клиента?

    • Планиране на процеса:
    - Етапи на разработка - от концепция до финален дизайн;
    - Инструменти за управление на работния процес.

    • Създаване на работещ бриф:
    - Какво включва брифът - цели, таргет аудитория и послание;
    - Примери за добре структурирани брифове.

    Дата: 26 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Психология на цветовете и типография

    • Използване на подходящи шрифтове за лого и брандинг материали:
    - Как се избира подходящ шрифт според стила на бранда?

    • Custom типография за лого:
    - Кога и как се създава персонализиран шрифт?;
    - Комбиниране на шрифтове за лого.

    • Психология на цветовете:
    - Значение на различните цветове в контекста на брандинга;
    - Културни различия и символика на цветовете (психология на цветовете и връзката им с потребителя).

    Дата: 10 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Дизайн на лого

    • Създаване на лого от нулата:
    - Подходи за създаване на концепция;
    - Работа с първоначални идеи.

    • Редизайн на лого:
    - Как може да се подходи към модернизиране на съществуващо лого?;
    - Улавяне на същността на старото лого в новия дизайн.

    • Добри и лоши практики:
    - Често срещани грешки при дизайна на лого;
    - Примери за успешни и неуспешни редизайни.

    Дата: 12 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: дизайн на лого

    • Практическа задача - проектиране на лого за фиктивен или реално съществуващ бранд;
    • Включване на всички етапи - от идеята до финалната визия.

    Дата: 17 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Визуална идентичност в принт среда

    • Инструменти за създаване на реалистични mockups;
    • Представяне на концепцията пред клиент;
    • Практическа работа по brief.

    Дата: 19 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Визуална идентичност в дигитална среда

    • Как се адаптира дизайна за различни формати?;
    • Предизвикателства при различни медии;
    • Практическа работа по brief.

    Дата: 24 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: работа по Brief (1-5)

    • Продължаване на работата по зададен brief.

    Дата: 26 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: финализиране на проект

    • Създаване на презентация;
    • Успешно презентиране на идея;
    • Добри и лоши практики.

    Дата: 31 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Синтезиране на наученото от курса;
    • Подготовка за изпитен проект.

    Дата: 2 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: обратна връзка за проекти

    • Q&A сесия.

    Дата: 4 април (петък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 13 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 12 и 13 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 12 април до 23:30 часа на 13 април.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 4 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 3 и 4 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 3 май до 23:30 часа на 4 май.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в работата с Photoshop и Illustrator, които имат интерес в създаването на визуална бранд идентичност.

Необходими умения:
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Illustrator;
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Photoshop;
 Работа със селекции, маски и layers;
 Работа с цветови палитри и типография;
 Създаване на дизайн концепции;
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 22 февруари. Обучението стартира на 24 февруари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 13 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 12 и 13 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

280 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 10 март).

Стефан Велев

Преподавател

Стефан Велев е арт директор и предприемач с над 10 години опит, специализирал себе си в създаването на визуална идентичност и бизнеси, нестандартни за пазара. На първо място гледа на себе си като графичен дизайнер, а всичко останало, с което се занимава надгражда и допълва цялостната картинка. Освен собствено студио, е създател на марка за саркастични поздравителни картички и на първата в България Hashtag фото будка.

Logo and Visual Identity Design - февруари 2025

Начало: 24 февруари 2025
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Logo and Visual Identity Design - февруари 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.