Курс Logo and Visual Identity Design - февруари 2025 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Logo and Visual Identity Design - февруари 2025

кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на moodboard
  • Създаване на функционален бриф
  • Изграждане на визуален стил на бранда
  • Създаване на лого и цялостна визуална идентичност
  • Изграждане на брандбук и темплейти за работа
  • Създаване на рекламни материали за принт и дигитална среда

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение и елементи на визуалната идентичност

    • Дефиниция и основна роля на логото;
    • Разлики между лого, визуална идентичност и брандинг;
    • Елементи на визуалната идентичност - цветове, типография, графични елементи и стил (кратко представяне);
    • Консистентност на бранда;
    • Видове и категории лога;
    • Какво е brand guidelines и защо са важни?;
    • Как се създават стилови указания за визуална идентичност?;
    • Елементи на гайдлайна: минимални размери и пространство около логото.

  • Идея, процес и бриф

    • Анализ на конкуренцията: - Как се изследва пазара и конкуренцията?;
    - Идентифициране на отличителни черти на брандовете.

    • Първи разговори с клиенти:
    - Въпроси за изясняване на целите и очакванията;
    - Как може да се разбере визията на клиента?

    • Планиране на процеса:
    - Етапи на разработка - от концепция до финален дизайн;
    - Инструменти за управление на работния процес.

    • Създаване на работещ бриф:
    - Какво включва брифът - цели, таргет аудитория и послание;
    - Примери за добре структурирани брифове.

  • Психология на цветовете и типография

    • Използване на подходящи шрифтове за лого и брандинг материали:
    - Как се избира подходящ шрифт според стила на бранда?

    • Custom типография за лого:
    - Кога и как се създава персонализиран шрифт?;
    - Комбиниране на шрифтове за лого.

    • Психология на цветовете:
    - Значение на различните цветове в контекста на брандинга;
    - Културни различия и символика на цветовете (психология на цветовете и връзката им с потребителя).

  • Дизайн на лого

    • Създаване на лого от нулата:
    - Подходи за създаване на концепция;
    - Работа с първоначални идеи.

    • Редизайн на лого:
    - Как може да се подходи към модернизиране на съществуващо лого?;
    - Улавяне на същността на старото лого в новия дизайн.

    • Добри и лоши практики:
    - Често срещани грешки при дизайна на лого;
    - Примери за успешни и неуспешни редизайни.

  • Упражнение: дизайн на лого

    • Практическа задача - проектиране на лого за фиктивен или реално съществуващ бранд;
    • Включване на всички етапи - от идеята до финалната визия.

  • Визуална идентичност в принт среда

    • Инструменти за създаване на реалистични mockups;
    • Представяне на концепцията пред клиент;
    • Практическа работа по brief.

  • Визуална идентичност в дигитална среда

    • Как се адаптира дизайна за различни формати?;
    • Предизвикателства при различни медии;
    • Практическа работа по brief.

  • Упражнение: работа по Brief (1-5)

    • Продължаване на работата по зададен brief.

  • Упражнение: финализиране на проект

    • Създаване на презентация;
    • Успешно презентиране на идея;
    • Добри и лоши практики.

  • Подготовка за изпит

    • Синтезиране на наученото от курса;
    • Подготовка за изпитен проект.

  • Упражнение: обратна връзка за проекти

    • Q&A сесия.

  • Редовен изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Още няма описание за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в работата с Photoshop и Illustrator, които имат интерес в създаването на визуална бранд идентичност.

Необходими умения:
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Illustrator;
 Познаване на основните инструменти и функционалности на Photoshop;
 Работа със селекции, маски, layers;
 Работа с цветови палитри и типография;
 Създаване на дизайн концепции;
 Английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

180 лв.

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Стефан Велев

Преподавател

Стефан Велев е арт директор и предприемач с над 10 години опит, специализирал себе си в създаването на визуална идентичност и бизнеси, нестандартни за пазара. На първо място гледа на себе си като графичен дизайнер, а всичко останало, с което се занимава надгражда и допълва цялостната картинка. Освен собствено студио, е създател на марка за саркастични поздравителни картички и на първата в България Hashtag фото будка.
<< Обратно към всички издания на курса "Logo and Visual Identity Design"

Logo and Visual Identity Design - февруари 2025

Начало: 24 февруари 2025
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Logo and Visual Identity Design - февруари 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.