Graphic Design for Marketing - май 2022 Курс Graphic Design for Marketing - май 2022 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Graphic Design for Marketing - май 2022

Начало Начало: 09 май 2022
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Graphic Design for Marketing - май 2022 Advanced
Запиши се
Graphic Design for Marketing - май 2022

Умения, които ще придобиеш

  • Прилагане на дизайн в дигитални канали - website, SM, банери
  • Създаване на визуална концепция по творчески бриф
  • Основни принципи на дизайн и типография в маркетинга
  • Създаване на презентация за кампания пред клиент
  • Прилагане на идея и дизайн в принт комуникация
  • Създаване на дизайн за бранд

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в реклама

    • Маркетингови активи;
    • Какво е реклама?;
    • Ключови визии;
    • Кампания за изображение;
    • Кампания за продукт;
    • Кампания за услуга;
    • Примери за успешни кампании на брандове в България.

    Дата: 9 май (понеделник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Творческото резюме/Типографска ключова визия

    • Какво е творчески бриф?;
    • Insight;
    • USP - изключително предложение за продажба;
    • Ключово послание;
    • Основни елементи на имиджова кампания;
    • Типография в рекламата, как да правим дизайн с типография?;
    • Съчетаване на шрифтове;
    • Видове шрифтове и разстояния между тях;
    • Ефекти на смесване на буквите;
    • Други типографски ефекти.

    Дата: 12 май (четвъртък) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Имиджова кампания/Ключова визия с илюстрация

    • Какво е ключова визия в маркетинга?;
    • Ключови елементи за ключова визия;
    • Композиция за ключови визии;
    • Тенденции в графичния дизайн;
    • Техники за илюстриране на външен печат;
    • Цветове и емоции;
    • Графични ефекти;
    • Ефект на припокриване;
    • Векторизиране на изображенията;
    • Разказване на истории в снимки;
    • Техника за плосък дизайн.

    Дата: 16 май (понеделник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Бранд идентичност/Дизайн на нов продукт

    • Бранд идентичност в маркетинга;
    • Ясна цел и позициониране на бранда;
    • Дизайн на лого;
    • Дизайн на опаковка;
    • Тенденции;
    • Информационна структура на дизайна на опаковка.

    Дата: 19 май (четвъртък) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Продуктова кампания/Ключова визия на продукта

    • Архетипи на бранда и как да ги определим?;
    • Какво е ключова визия на продукт?;
    • Основни елементи на рекламата;
    • Трикове с мокъпи на продукт;
    • Маскиране на обекти във Photoshop;
    • Изрязване и трансформиране на обекти;
    • Филтри и артистични ефекти;
    • Създаване на сенки;
    • Създаване на светлина и перспектива;
    • Фотографски филтри;
    • Смарт обекти и растерни обекти;
    • Артборд инструмент;
    Инструмент за бърза селекция.

    Дата: 25 май (сряда) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампания за услуги/Моушън визуализация

    • Създаване на ключова визия за нов продукт;
    • Какво е пакетна снимка (pack shot) и как да я създадете?;
    • Композиция с множество елементи;
    • Типография на продукта и заглавието;
    • Йерархия на информацията и характеристики на продукта;
    • Процес на видеозаснемане;
    • Екранни формати за телевизионна реклама;
    • Как да създадете сториборд?;
    • Анимирана телевизионна реклама срещу филмова телевизионна реклама срещу телевизионна реклама за интернет;
    • Движещи се Gif файлове във Photoshop;
    • Таймлайн инструмент;
    • Ефект на запълване на патърни.

    Дата: 26 май (четвъртък) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уеб дизайн/Лендинг страница 01

    • Дигитален маркетинг и електронна търговия;
    • Кампании, генерирани от потребителите;
    • UX дизайн срещу UI дизайн;
    • Тенденции в уеб дизайна;
    • Какво е лендинг страница и как да я използваме в маркетинга?;
    • Уеб дизайн в 5 стъпки: Уаиърфрейм, Решетки, Типография, Взаимодействия, Прототипиране.

    Дата: 30 май (понеделник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Уеб дизайн/Лендинг страница 02

    • Уеб дизайн взаимодействия;
    • Дизайн на бутони;
    • Навигация;
    • Дизайн с изображения и видеоклипове;
    • Резолюции и размери;
    • Тенденции в дизайна;
    • Създаване на прототипи в Adobe Xd;
    • Инструменти;
    • Създаване на основен прототип за лендинг страница.

    Дата: 2 юни (четвъртък) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампания за призив за действие/Бюлетин

    • Какво е CTA (призив за действие)?;
    • Формати за банери;
    • Как да създадете банер?;
    • Как да създадете бутони и дизайн?;
    • Към какво води банерът и как да създадете дизайн за него?;
    • Какво представлява имейл маркетингът?;
    • Основни елементи на един бюлетин;
    • Създаване на лейаут със снимки и текст;
    • Mailchimp и как да го използвате.

    Дата: 6 юни (понеделник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампания в социалните медии/Facebook

    • Видове творчески кампании във Facebook възоснова на социалното поведение;
    • Съвети за Facebook маркетинг;
    • Технически данни за Facebook и рекламни формати в социалните медии;
    • Какво представлява рекламата на карусел?;
    • Как да създадете кампания за социалните медии, стъпка по стъпка?;
    • Онлайн и офлайн канали на една кампания за социалните медии;
    • Създаване на бранд дизайн във Facebook;
    • Създаване на дизайн за имиджова и продуктова кампания във Facebook.

    Дата: 7 юни (вторник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Кампания в социалните медии/Instagram

    • Поведение в социалните медии: новата валута - споделяне на ангажираността на клиентите;
    • Как да създадем кампания за Instagram: 5 правила за комуникация в Instagram?;
    • Планиране на социалните медии: месечни календари, акценти в Instagram;
    • Дизайн в Instagram: редакционен, копи, бранд идентичност, тенденции в дизайна;
    • Photoshop упражнение: liquify ефект.

    Дата: 13 юни (понеделник) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Портфолио и изпит/Въпроси и отговори за изпита

    Създаване на портфолио:

    • Как да покажете проектите си?;
    • Как да представите личността си?;
    • Как да изберете и покажете категориите?;
    • Структуриране на портфолиото;
    • Какви да правите и какво да не правите?;
    • Платформи за портфолио;
    • Примери;

    Изпит:

    • Структура на представяне на проекта;
    • Примерни казуси IKEA;
    • Примерни други казуси.

    • Q&A.

    Дата: 16 юни (четвъртък) от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 26 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 25 юни до 23:30 часа на 26 юни.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 17 юли до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:00 часа на 16 юли до 23:30 часа на 17 юли.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с начален или среден опит в работата с Photoshop и Illustrator, които имат интерес в създаването на дизайни за маркетинг кампании. Необходимо е познаване на функциите на layer-ите, селекциите, маските, работата с цветове и типография. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 май. Обучението стартира на 9 май 2022 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 юни, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 юни и 26 юни.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Graphic Design for Marketing - май 2022

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Graphic Design for Marketing - май 2022

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Graphic Design for Marketing - май 2022

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Graphic Design for Marketing - май 2022

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Graphic Design for Marketing - май 2022

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

Graphic Design for Marketing - май 2022

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 май).

Graphic Design for Marketing - май 2022

Павлина Бонева

Преподавател

Павлина Бонева завършва комуникационен дизайн в Германия. Работи в големи интернационални рекламни агенции като Ogilvy Düsseldorf, Butter и др. През 2015 г. се връща в България. Продължава творческия си път в The Smarts, като Creative Director. Носител е на наградите - IAB Mixx Awards, Gutenberg Germany и др. Част е от журито на рекламните фестивали ФАРА, Cannes Lions Young Creatives и интернационалния рекламен фестивал в Киев KIAF.
Graphic Design for Marketing - май 2022

Graphic Design for Marketing - май 2022

Graphic Design for Marketing - май 2022 Начало: 09 май 2022
Graphic Design for Marketing - май 2022 7 седмици
Graphic Design for Marketing - май 2022 12 кредита
Graphic Design for Marketing - май 2022 Advanced
Запиши се
Graphic Design for Marketing - май 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.