Graphic Design for Marketing - май 2022
Умения, които ще придобиеш
- Прилагане на дизайн в дигитални канали - website, SM, банери
- Основни принципи на дизайн и типография в маркетинга
- Създаване на визуална концепция по творчески бриф
- Създаване на презентация за кампания пред клиент
- Прилагане на идея и дизайн в принт комуникация
- Създаване на дизайн за бранд
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в реклама -
Въведение в реклама
• Маркетингови активи; • Какво е реклама?; • Ключови визии; • Кампания за изображение; • Кампания за продукт; • Кампания за услуга; • Примери за успешни кампании на брандове в България.Ресурси
-
Творческото резюме/Типографска ключова визия -
Творческото резюме/Типографска ключова визия
• Какво е творчески бриф?; • Insight; • USP - изключително предложение за продажба; • Ключово послание; • Основни елементи на имиджова кампания; • Типография в рекламата, как да правим дизайн с типография?; • Съчетаване на шрифтове; • Видове шрифтове и разстояния между тях; • Ефекти на смесване на буквите; • Други типографски ефекти.Ресурси
-
Имиджова кампания/Ключова визия с илюстрация -
Имиджова кампания/Ключова визия с илюстрация
• Какво е ключова визия в маркетинга?; • Ключови елементи за ключова визия; • Композиция за ключови визии; • Тенденции в графичния дизайн; • Техники за илюстриране на външен печат; • Цветове и емоции; • Графични ефекти; • Ефект на припокриване; • Векторизиране на изображенията; • Разказване на истории в снимки; • Техника за плосък дизайн.Ресурси
-
Бранд идентичност/Дизайн на нов продукт -
Бранд идентичност/Дизайн на нов продукт
• Бранд идентичност в маркетинга; • Ясна цел и позициониране на бранда; • Дизайн на лого; • Дизайн на опаковка; • Тенденции; • Информационна структура на дизайна на опаковка.Ресурси
-
Продуктова кампания/Ключова визия на продукта -
Продуктова кампания/Ключова визия на продукта
• Архетипи на бранда и как да ги определим?; • Какво е ключова визия на продукт?; • Основни елементи на рекламата; • Трикове с мокъпи на продукт; • Маскиране на обекти във Photoshop; • Изрязване и трансформиране на обекти; • Филтри и артистични ефекти; • Създаване на сенки; • Създаване на светлина и перспектива; • Фотографски филтри; • Смарт обекти и растерни обекти; • Артборд инструмент; Инструмент за бърза селекция.Ресурси
-
Кампания за услуги/Моушън визуализация -
Кампания за услуги/Моушън визуализация
• Създаване на ключова визия за нов продукт; • Какво е пакетна снимка (pack shot) и как да я създадете?; • Композиция с множество елементи; • Типография на продукта и заглавието; • Йерархия на информацията и характеристики на продукта; • Процес на видеозаснемане; • Екранни формати за телевизионна реклама; • Как да създадете сториборд?; • Анимирана телевизионна реклама срещу филмова телевизионна реклама срещу телевизионна реклама за интернет; • Движещи се Gif файлове във Photoshop; • Таймлайн инструмент; • Ефект на запълване на патърни.Ресурси
-
Уеб дизайн/Лендинг страница 01 -
Уеб дизайн/Лендинг страница 01
• Дигитален маркетинг и електронна търговия; • Кампании, генерирани от потребителите; • UX дизайн срещу UI дизайн; • Тенденции в уеб дизайна; • Какво е лендинг страница и как да я използваме в маркетинга?; • Уеб дизайн в 5 стъпки: Уаиърфрейм, Решетки, Типография, Взаимодействия, Прототипиране.Ресурси
-
Уеб дизайн/Лендинг страница 02 -
Уеб дизайн/Лендинг страница 02
• Уеб дизайн взаимодействия; • Дизайн на бутони; • Навигация; • Дизайн с изображения и видеоклипове; • Резолюции и размери; • Тенденции в дизайна; • Създаване на прототипи в Adobe Xd; • Инструменти; • Създаване на основен прототип за лендинг страница.Ресурси
-
Кампания за призив за действие/Бюлетин -
Кампания за призив за действие/Бюлетин
• Какво е CTA (призив за действие)?; • Формати за банери; • Как да създадете банер?; • Как да създадете бутони и дизайн?; • Към какво води банерът и как да създадете дизайн за него?; • Какво представлява имейл маркетингът?; • Основни елементи на един бюлетин; • Създаване на лейаут със снимки и текст; • Mailchimp и как да го използвате.Ресурси
-
Кампания в социалните медии/Facebook -
Кампания в социалните медии/Facebook
• Видове творчески кампании във Facebook възоснова на социалното поведение; • Съвети за Facebook маркетинг; • Технически данни за Facebook и рекламни формати в социалните медии; • Какво представлява рекламата на карусел?; • Как да създадете кампания за социалните медии, стъпка по стъпка?; • Онлайн и офлайн канали на една кампания за социалните медии; • Създаване на бранд дизайн във Facebook; • Създаване на дизайн за имиджова и продуктова кампания във Facebook.Ресурси
-
Кампания в социалните медии/Instagram -
Кампания в социалните медии/Instagram
• Поведение в социалните медии: новата валута - споделяне на ангажираността на клиентите; • Как да създадем кампания за Instagram: 5 правила за комуникация в Instagram?; • Планиране на социалните медии: месечни календари, акценти в Instagram; • Дизайн в Instagram: редакционен, копи, бранд идентичност, тенденции в дизайна; • Photoshop упражнение: liquify ефект.Ресурси
-
Портфолио и изпит/Въпроси и отговори за изпита -
Портфолио и изпит/Въпроси и отговори за изпита
Създаване на портфолио: • Как да покажете проектите си?; • Как да представите личността си?; • Как да изберете и покажете категориите?; • Структуриране на портфолиото; • Какви да правите и какво да не правите?; • Платформи за портфолио; • Примери; Изпит: • Структура на представяне на проекта; • Примерни казуси IKEA; • Примерни други казуси. • Q&A.Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Павлина Бонева
Преподавател