UX изследователят: Сивият кардинал на продуктовото развитие
Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
30 септември 2025
Час:
19:00
Лектор:
Надежда Иванова
Остават:
Записани онлайн : 12 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "UX изследователят: Сивият кардинал на продуктовото развитие" нa 30 септември 2025 г. (вторник) от 19:00
часа с лектор Надежда Иванова.
За семинара
UX изследователят често остава извън светлините на прожекторите, но влиянието му върху продуктите е дълбоко и стратегическо - точно като на "сивия кардинал". В този семинар ще се разгледа ролята на UX изследователя в продуктовото развитие, защо той е ключов за вземането на информирани решения и как потребителските изследвания формират основите на успешния UX дизайн. Също така ще се говори за основните методи на изследване, добри практики и как да се защитава стойността на тази роля пред екипа и бизнеса.
Семинарът е подходящ за дизайнери, продуктови специалисти и всеки, който иска да разбере как реалните нужди на потребителите движат добрия дизайн, независимо от вида на продукта.
Семинарът е подходящ за дизайнери, продуктови специалисти и всеки, който иска да разбере как реалните нужди на потребителите движат добрия дизайн, независимо от вида на продукта.
За лектора
Надежда Иванова
Надежда е UX изследовател с образование по софтуерно инженерство и магистърска степен по изкуствен интелект. През последните 5 години работи като UX изследовател в SAP, където ръководи изследователски дейности по различни продукти и услуги в екосистемата на SAP Business Technology Platform. Тя е фокусирана върху създаването на стандартизиран подход за провежда на потребителски изследвания, който позволява на изследователите да се адаптират бързо към постоянно променящата се облачна среда в SAP.
Надежда е убедена, че задълбоченото разбиране на потребителските нужди и предпочитания е от съществено значение за успеха на всеки продукт. Това е особено валидно за софтуерните решения, където дори най-оптимизираната архитектура и най-надеждната функционалност могат да бъдат обезсмислени от лошото потребителски изживяване.
Надежда е убедена, че задълбоченото разбиране на потребителските нужди и предпочитания е от съществено значение за успеха на всеки продукт. Това е особено валидно за софтуерните решения, където дори най-оптимизираната архитектура и най-надеждната функционалност могат да бъдат обезсмислени от лошото потребителски изживяване.

Ресурси
Няма ресурси за този семинар