Концептуално мислене в рекламния дизайн - SoftUni Creative
Loading...

Концептуално мислене в рекламния дизайн

Изминало събитие
Дата:
20 май 2025
Час:
19:00
Лектор:
Христа Томова

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Концептуално мислене в рекламния дизайн" нa 20 май 2025 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Христа Томова.
За семинара
Какво разделя хрумката от концепцията? Защо една реклама изгражда бранд, а друга - го превръща в криндж, на който всички се подиграват? И каква е ролята на дизайнера във всичко това? По време на семинар ще бъдат обсъдени тези и други въпроси, като ще бъдат разгледани добри примери от индустрията (и ще бъде анализирано какво ги прави такива). Ще бъдат разобличени самоцелните дизайн решения и аудиторията ще разбере как се раждат идеите.

Семинарът е подходящ както за начинаещи дизайнери в рекламата, така и за напредналите с опит в други сфери.
За лектора
Христа Томова
Христа е Арт Директор с над 6 години опит в рекламата. Работила е по кампании с отличия на ФАРА, Effie и Golden Drum. Печели състезанието Young Lions Digital Bulgaria в две поредни години, а заедно с Валентин Томов остават единствения български екип с номинация в тази категория oт състезанието в Кан.
Христа Томова Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.