Създаване на бранд идентичност с помощта на Изкуствен интелект
Изминало събитие
Дата:
07 юни 2023
Час:
19:00
Лектор:
Александър Иванов
Събитието е вече изминало, но все още не може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Създаване на бранд идентичност с помощта на Изкуствен интелект" нa 7 юни 2023 г. (сряда) от 19:00 часа с лектори Александър Иванов и екипа на CreateX.
За семинара
Семинарът е за внедряването на Изкуствения интелект в агенционните процеси и създаването на бранд идентичност за козметичен бранд с помощта на един основен AI инструмент. Основните теми ще бъдат:
• Как се продава идеята за използване на AI в дигиталния маркетинг?;
• Как работи Eilla.ai и кое е основното предимство на инструмента?;
• Как Eilla.ai помогна на графичните дизайнери?;
• Как се генерират подходящи слогани?;
• С какво още допринася Eilla.ai за работата по разглеждания проект?
• Как се продава идеята за използване на AI в дигиталния маркетинг?;
• Как работи Eilla.ai и кое е основното предимство на инструмента?;
• Как Eilla.ai помогна на графичните дизайнери?;
• Как се генерират подходящи слогани?;
• С какво още допринася Eilla.ai за работата по разглеждания проект?
За лектора
Александър Иванов
Александър е управляващ съдружник и съосновател на CreateX Digital Agency и Native.ntv. Лектор е на редица събития, свързани с маркетинг и комуникации, бизнес, технологии и иновации. Преподава дигитален маркетинг в SoftUni Digital, ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий" и Национален военен университет "Васил Левски".
В периода 2017 - 2020 година е бил образователен директор на SoftUni Digital и SoftUni Creative, а в момента е Main Brand Ambassador на организацията. Междувременно е главен мениджър на Google Digital Garage за България, в партньорство със SoftUni.
Бил е сред учителите по програма "Заедно в Час", координатор и лектор на международен Еразъм + проект, базиран на метода "обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави.
В периода 2017 - 2020 година е бил образователен директор на SoftUni Digital и SoftUni Creative, а в момента е Main Brand Ambassador на организацията. Междувременно е главен мениджър на Google Digital Garage за България, в партньорство със SoftUni.
Бил е сред учителите по програма "Заедно в Час", координатор и лектор на международен Еразъм + проект, базиран на метода "обучение чрез преживяване" с обучения в 5 държави.
