Как се създава режисьорски трийтмънт? - SoftUni Creative
Loading...

Как се създава режисьорски трийтмънт?

Изминало събитие
Дата:
20 септември 2022
Час:
19:00
Лектор:
Любомир Печев

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Как се създава режисьорски трийтмънт?" нa 20 септември 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Любомир Печев.
За семинара
При подготовката на едно визуално произведение се изгражда режисьорски трийтмънт, който представя визията на режисьора пред почти целия технически и творчески екип. Трийтмънтът е нещо като библия на проекта и в нея е описано и онагледено всяко нещо, което ще се озове на екран. Ще се представят различни аспекти като:

  • Какво съдържа режисьорския трийтмънт?
  • Видове трийтмънт спрямо жанра и стилистиката на визуалното произведение.
  • Програми за изработване.
  • Визуализация на идеите.
    За лектора
    Любомир Печев
    Любомир завършва НАТФИЗ през 2011 г. със спeциалност филмова и телевизионна режисура. От 2015 г. работи към продуцентска фирма “B2Y productions” и е режисьор на различни реклами, музикални видеа за българския и международния пазар. Един от режисьорите на сериала „Братя“ по Нова тв.
    Любомир Печев Photo
    Можем ли да използваме бисквитки?
    Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
    Назад
    Функционални
    Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
    Рекламни
    Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.