Когато криейтива е състояние на духа - Васил Даскалов - SoftUni Creative
Loading...

Когато криейтива е състояние на духа - Васил Даскалов

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Когато криейтива е състояние на духа - Васил Даскалов

Представяме ви Васил Даскалов – част от звездния лекторски състав на SoftUni Creative. Той се занимава с монтаж вече от около 10 години, като последните 6 от тях – професионално. Има професионална квалификация по звукозапис и продуцентство от ТУ София. Основното му занимание е производството на всякакъв вид видео съдържание – от ниво идея до готов продукт, като също така е оператор на проектите, които прави. Операторското майсторство и монтажът са нещата, които научава директно от хората, с които успява да работи през годините, както и от реалните проекти, които създават заедно. Има опит като оператор с телевизионни предавания като - "Нещо сладко с Павел Павлов", "Истерианска кухня с Давид Скоко", "Бон Апети", документалният филм за 80-тата годишнина на БНР "Олово срещу слово". Бил е оператор и асистент-режисьор на клипа на 100KILA ft. Rick Ross - Babuli Jabulah. Работил е по монтажа на "Big Brother Most Wanted", първият български 3D филм за нестинарството "Стъпки в Огъня", правил е аудио постпродукция за филмите "Случаят Кюри", "Секс Академия", "Трансгресия", основател е на проекта "The Bucks Town's work" който има за цел да свързва света на киното с другите жанрове.


Вдъхновихте ли се вече? Ако все още не сте, вижте и интервюто, което проведохме с Васил:

Кое те накара да се насочиш към сферата на криейтива и каква е перспективата, която откриваш в нея?

За мен криейтива е състояние на духа, което всеки човек притежава, но някъде в живота си губи. Насочих се в тази посока заради страстта си към киното и клиповете, винаги съм и искал да се занимавам с това и така започнах да преследвам тази цел. Искам да дам личния си пример, че когато човек е постоянен и иска да прави нещо точно определено, саморазвивността и ориентирането към учене през целия живот са нещата, които ще го заведат там.

Видео производството е сфера, която заема огромен пазарен дял и се утвърждава все повече и повече като начин на комуникация.

Защо избра да започнеш да преподаваш, какво те вдъхновява в този процес?

Вярвам, че когато човек обучава, той развива и себе си. Виждам лекторската работа като възможност да предавам знанията си и същевременно да се усъвършенствам и да предавам още по-ценни знания на курсистите

Какви начални умения е необходимо да притежаваме, за да стартираме в сферата на дизайна и криейтива?

Всеки, който иска да се занимава с дизайн и криейтив, със сигурност трябва да притежава, ако не - тогава да изгради - търпение, стратегическо мислене и умението да слуша внимателно.

Какъв е ключовият съвет, който би отправил към бъдещите творци, дизайнери и криейтив хора?

Съветът, който бих дал към бъдещите дизайнери, е да бъдат търсещи, да се обогатяват в колкото могат повече сфери, различни от дизайна, като по този начин ще имат по-широк досег със света, който ги заобикаля и към когото ще бъде насочени техните дизайни!
---

Не пропускайте още днес да се впуснете в своето дизайн приключение с цялостната професионална програма на SoftUni Creative! Водещи имена от индустрията , и едни от най-изявените лидери, криейтив директори и лектори на международни конференции ще ви научат как да създавате невероятни крайни продукти, като успоредно с това ще работите и по изграждането на собствено портфолио. Очакваме ви!


Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.