"Чрез обратната връзка подобрих уменията си на дизайнер" - среща с Даяна Бойчева
Днешното интервю ще те срещне с Даяна Бойчева – дизайнер и амбициран маркетолог. От сервиза до собствената агенция, Даяна извървява пътя с помощта на обученията в SoftUni Creative и SoftUni Digital. Ето какво още ни сподели тя в своята история:
Здравей, представи се на читателите!
Здравейте, казвам се Даяна Бойчева и в момента уча Маркетинг в SoftUni Digital. Завършила съм средното си образование във Варна, с природоматематически профил. В момента създавам своя агенция за дигитален маркетинг, свързана със създаването и поддръжката на уеб сайтове, графичен дизайн, както и обработката на видеа.
Идеята за дигиталния маркетинг се зароди покрай майка ми, тъй като тя има магазин за цветя. Реших, че ще е добре да има уебсайт, където ще може да продава и онлайн.
Каква е сферата, в която се развиваше, преди SoftUni Creative?
Преди SoftUni Creative, работех като сервизен техник. Поправях компютри, лаптопи смартфони и таблети, занимавах се с хардуера и софтуера.
Как научи за SoftUni Creative и как реши да се довериш на нашите обучения?
От 12-годишна, имам интерес към дизайна. Любимото ми занимание беше да обработвам видеа и да създавам 2D анимации, като също така съм обработвала видеа на приятели и познати. Научих за SoftUni Creative от реклама в Facebook и така се реших, че през 2019-та година ще започна своето развитие в цялостната програма.
Автор: Даяна Бойчева
Кои обучения завърши при нас и какви впечатления оставиха курсовете у теб?
Завърших успешно цялостната програма по дизайн, криейтив и визуализация. Имаше достатъчно практически домашни, които ми помагаха много да се подобря и да развия своята креативност на високо ниво.
Кои са най-ценните уроци, които извлече от обученията в SoftUni Creative?
Най-ценните уроци, които получих по време на обученията, са за това как трябва да изглежда едно лого, в това, че един дизайн винаги трябва да изглежда изчистен и по-прост.
Какво мислиш за преподавателите в SoftUni Creative?
Бях много доволна от начина им на преподаване, винаги бяха насреща да помогнат и да отговорят на всичките ни въпроси. Винаги имаше обратна връзка за домашните, а това ми помогна много да поправя своите грешки и да се подобря като дизайнер.
Как повлияха курсовете на развитието и творческите ти планове?
В предишната си сфера на работа, освен като техник, се занимавах и със създаването на логото и визитките на ITAD Bulgaria. ITAD Bulgaria е фирма, която се занимава професионално с изкупуването на ИТ техника.
Автор: Даяна Бойчева
В настоящата си сфера, работех в рекламна агенция proof. като стажант Motion Graphic Designer и създавах рекламни кампании на Бочко, БНП Париба, Groupama, Lidl и др., но за съжаление се наложи да прекъсна стажа, поради лични проблеми.
Отправи своето послание и съвет към бъдещите курсисти на SoftUni Creative :)
Бих посъветвала бъдещите курсисти да пробват с курса Design Basics, за да разберат дали искат да се развиват професионално в дизайн сферата. Все пак човек се учи цял живот и трябва да опитва от всичко, иначе никога няма да разбере, дали това е нещото, за което е роден.
---
Ако и ти искаш да преследваш интереса и страстта си към дизайна професионално, кандидатствай в програмата на SoftUni Creative и избери вдъхновяващ път на развитие. В блога ще откриеш какво още споделят успешните курсисти-дизайнери за опита си в програмата и развитието си. А за да разкажем и твоята, разкажи ни я на content@softuni.bg!