Лого дизайнът като важна част от идентичността на бранда и как да усъвършенстваме уменията си по неговата изработка
Лого дизайнът е неизменна част от работата на повечето талантливи дизайнери днес. Той е сред ключовите елементи, които изграждат идентичността на всеки един бранд - нов или добре познат на всички ни. В следващите редове ще разгледаме защо ролята на логото е толкова важна и как да можем да развием уменията си по неговото изграждане максимално.
Каква роля играе логото в изграждането на бранд идентичност
Всички сме чували за Кока Кола, Найк, HP, iPhone и др. Това, което обединява някои от най-добре познатите по света компании, е именно търсенето и намирането на разпознаваема идентичност. Първата стъпка в този процес е именно изграждането на перфектното лого. Правилният подбор от цветове, символи, шрифт и тяхното напасване в цялостна концепция могат да изиграят ключова роля в развитието на една марка и нейното достигане до целевите аудитории по начинът, по който създателите ѝ биха искали хората да я виждат.
Тази роля съвсем не е за подценяване, тъй като би могла да рефлектира директно върху редица ключови цели, които компаниите си поставят, включително върху продажбите.
Умението за създаването на перфектното лого
Умението за изграждане на концепция и дизайн за лого е едно от най-търсените качества в дизайнерите днес. За разлика от изготвянето на банери, брошури, корици и др. динамично променящи се във времето задачи, логото е част от брандбук, който има за цел да бъде дългосрочен инструмент за постигането на разпознаваем бранд. Логото не бива създавано, за да претърпява ежедневни промени, напротив. С две думи - то е тук, за да остане за дълго. Нашата роля като дизайнери е да го изградим така, че веднъж видяно - да остави перманентна позитивна асоциация в главите на хората за компанията или неин определен бранд, за продуктите и услугите, които предоставя бизнеса.
Откъде да започнем?
Как да изградим перфектната концепция и да създадем незабравимо лого, с което години наред брандът ще бъде разпознаван и ще подбужда приятни спомени или асоциации сред аудиторията, която ползва продуктите или услугите му?
В предстоящия курс Logo Design - февруари 2020 ще придобием всички необходими умения, за да постигаме тези цели. По време на обучението ще преминем през цялостния процес по създаване на лого - идея, прототипиране, отсяване на най-доброто, усъвършенстване и изпипване. Накрая ще затворим цикъла с презентация на цялостен проект за идентичност на една марка, като ще надградим уменията си, добавяйки и съпътстващите го елементи като типография, цветове, patterns и др.
Цялостната практическа насоченост ще ни помогне да усвояваме бързо и ефективно всички нови знания, а наученото днес ще можем да прилагаме още на следващия ден в реална работна среда. За повече информация и записвания - посетете ТОЗИ линк!