Лого дизайнът като важна част от идентичността на бранда и как да усъвършенстваме уменията си по неговата изработка - SoftUni Creative
Loading...

Лого дизайнът като важна част от идентичността на бранда и как да усъвършенстваме уменията си по неговата изработка

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Лого дизайнът като важна част от идентичността на бранда и как да усъвършенстваме уменията си по неговата изработка

Лого дизайнът е неизменна част от работата на повечето талантливи дизайнери днес. Той е сред ключовите елементи, които изграждат идентичността на всеки един бранд - нов или добре познат на всички ни. В следващите редове ще разгледаме защо ролята на логото е толкова важна и как да можем да развием уменията си по неговото изграждане максимално.

Каква роля играе логото в изграждането на бранд идентичност

Всички сме чували за Кока Кола, Найк, HP, iPhone и др. Това, което обединява някои от най-добре познатите по света компании, е именно търсенето и намирането на разпознаваема идентичност. Първата стъпка в този процес е именно изграждането на перфектното лого. Правилният подбор от цветове, символи, шрифт и тяхното напасване в цялостна концепция могат да изиграят ключова роля в развитието на една марка и нейното достигане до целевите аудитории по начинът, по който създателите ѝ биха искали хората да я виждат. 

Тази роля съвсем не е за подценяване, тъй като би могла да рефлектира директно върху редица ключови цели, които компаниите си поставят, включително върху продажбите.

Умението за създаването на перфектното лого

Умението за изграждане на концепция и дизайн за лого е едно от най-търсените качества в дизайнерите днес. За разлика от изготвянето на банери, брошури, корици и др. динамично променящи се във времето задачи, логото е част от брандбук, който има за цел да бъде дългосрочен инструмент за постигането на разпознаваем бранд. Логото не бива създавано, за да претърпява ежедневни промени, напротив. С две думи - то е тук, за да остане за дълго. Нашата роля като дизайнери е да го изградим така, че веднъж видяно - да остави перманентна позитивна асоциация в главите на хората за компанията или неин определен бранд, за продуктите и услугите, които предоставя бизнеса.

Откъде да започнем?

Как да изградим перфектната концепция и да създадем незабравимо лого, с което години наред брандът ще бъде разпознаван и ще подбужда приятни спомени или асоциации сред аудиторията, която ползва продуктите или услугите му? 


В предстоящия курс Logo Design - февруари 2020 ще придобием всички необходими умения, за да постигаме тези цели. По време на обучението ще преминем през цялостния процес по създаване на лого - идея, прототипиране, отсяване на най-доброто, усъвършенстване и изпипване. Накрая ще затворим цикъла с презентация на цялостен проект за идентичност на една марка, като ще надградим уменията си, добавяйки и съпътстващите го елементи като типография, цветове, patterns и др.


Цялостната практическа насоченост ще ни помогне да усвояваме бързо и ефективно всички нови знания, а наученото днес ще можем да прилагаме още на следващия ден в реална работна среда. За повече информация и записвания - посетете ТОЗИ линк!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.