Успешна професионална преквалификация за кратко време - Стефана Петрова - SoftUni Creative
Loading...

Успешна професионална преквалификация за кратко време - Стефана Петрова

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Успешна професионална преквалификация за кратко време - Стефана Петрова

Днес ви представяме поредната успешна история на наш студент, с която се надяваме да ви вдъхновим да преследвате своите криейтив мечти в света на една от най-перспективните професии на 21 век! Представяме ви Стефана Петрова. Тя записва курса по дизайн на SoftUni Creative, водена от любопитство. Интересът ѝ задържа възможността да допълни квалификацията си в областта на маркетинга. Година по-късно, след като завършва цялостната програма, Стефана вече е изградила своето портфолио, завършила е един стаж и е убедена, че иска да се развива в сферата на дизайна и криейтива.

Здравей, Стефана, разкажи ни какво те привлече към криейтив света?

Казвам се Стефана, завърших маркетинг и няколко години практикувах, докато не ми се роди малко момиченце. И някъде там между поредното сменяне на пелена, реших, че искам да запиша нещо интересно, което да ме развлича. В същото време приятел ми сподели за безплатният курс в СофтУни, така попаднах на курса по дизайн. Започнах да слушам лекциите от любопитство, с идеята да ми помогнат и допълнят като специалист в областта на маркетинга.

Маргарит Ралев разказваше наистина увлекателно с конкретни примери от „кухнята на дизайна”. И така реших - стига само съм пинвала бордове в Pinterest, нека се опитам да създам нещо.

Защо реши да запишеш цялостна програма по дизайн, криейтив и визуализация?

Тъй като бях изцяло начинаеща, като изключим ползването на Photoshop за малки корекции, не знаех накъде искам да се развивам. Цялостна програма ми даде една обща представа и възможност да избера накъде да се насоча.

Кои са най-ценните неща, които програмата ти даде?

Най-ценни са нещата, които споделиха лекторите с нас. Не само технически знания, но с цялата си енергия и любов към това, което правят, разказваха интересни истории и казуси. Курсовите проекти бяха практически и могат да послужат и при създаването на портфолио и кандидатстване за работа.

С какви хора се запозна по време на обучението, можеш ли да разкажеш повече за общността?

Аз съм онлайн курсист и повечето ми запознанства са преминали от там. Във Facebook групата, в която почти всички членуваме – там винаги можеш да намериш помощ от колега и да не те е срам от глупави въпроси, защото всички сме начинаещи и такива въпроси няма.

Кои са нещата, които вече можеш да правиш, след като приключи програмата?

Мога да дам за пример портфолиото ми, което изградих от нулата. Създадено с много труд и в резултат на много лекции, гледани до късно. Също е добра идея, ако сте начинаещи като мен, да изкарате поне един стаж, за да затвърдите знанията си от курса.

Какъв съвет би дала на бъдещите курсисти?

Да се възползват максимално от това, че им преподават професионалисти, да слушат, а ако не са разбрали винаги могат да питат или да върнат назад плеъра. Успех!

За още вдъхновяващи истории от нашите студенти - следете рубриката в блога ни! В случай че вече имате с какво да ни вдъхновите - разкажете своята история на marketing@softuni.bg. А ако искате да се превърнете в част от тези истории - включете се в цялостната програма SoftUni Creative само с един КЛИК!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.