Graphic Design for Marketing - октомври 2024

Умения, които ще придобиеш
- Прилагане на типография и дизайн принципи в маркетинга
- Създаване на дизайни за дигитални среди
- Изграждане на визуална концепция по творчески бриф
- Създаване на елементи за ключова визия и имиджова кампания
- Имплементиране на ключова визия за нов продукт
- Разработване на дизайн за бранд
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Въведение в рекламата -
Въведение в рекламата
• AI vs human маркетингови активи; • Какво е реклама?; • Ключови визии; • Кампания за изображение; • Кампания за продукт; • Кампания за услуга; • Примери за успешни кампании на брандове в България;Ресурси
-
Творческото резюме и типографска ключова визия -
Творческото резюме и типографска ключова визия
• Какво е творчески бриф?; • Insight; • USP - изключително предложение за продажба; • Ключово послание; • Основни елементи на имиджова кампания; • Типография в рекламата - как се прави дизайн с типография?; • Съчетаване на шрифтове; • Видове шрифтове и разстояния между тях; • Ефекти на смесване на буквите; • Други типографски ефекти.Ресурси
-
Имиджова кампания и ключова визия с илюстрация -
Имиджова кампания и ключова визия с илюстрация
• Какво е ключова визия в маркетинга?; • Ключови елементи за ключова визия; • Композиция за ключови визии; • Тенденции в графичния дизайн; • Техники за илюстриране на външен печат; • Цветове и емоции; • Графични ефекти; • Ефект на припокриване; • Векторизиране на изображенията; • Разказване на истории в снимки; • Техника за плосък дизайн.Ресурси
-
Редакционен дизайн -
Редакционен дизайн
• Редакционни принципи за информация и текст; • Баланс и движение; • Определяне на център на интерес; • Контраст; • Повторение; • Оформление на страница: композиране, балансиране и създаване на движение; • Оформяне на текст: текстови полета, параграфи, организация; • Оформяне на страница: картинки, композиция с текст и изображения; • Композиция: негативно пространство, форма, цвят, типография и изображение; • Предпечат.Ресурси
-
Продуктова кампания -
Продуктова кампания
• Архетипи на бранда и как се определят; • Какво е ключова визия на продукт?; • Основни елементи на рекламата; • Трикове с мокъпи на продукт; • Маскиране на обекти във Photoshop; • Изрязване и трансформиране на обекти; • Филтри и артистични ефекти; • Създаване на сенки; • Създаване на светлина и перспектива; • Фотографски филтри; • Smart objects и растерни обекти; • Артборд инструмент; • Инструмент за бърза селекция.Ресурси
-
Бранд идентичност и дизайн на нов продукт -
Бранд идентичност и дизайн на нов продукт
• Бранд идентичност в маркетинга; • Ясна цел и позициониране на бранда; • Дизайн на лого; • Дизайн на опаковка; • Тенденции; • Информационна структура на дизайна на опаковка.Ресурси
-
Бранд идентичност, практическа част - планиране и създаване на проект -
Бранд идентичност, практическа част - планиране и създаване на проект
• Планиране на презентация; • Създаване на логотип; • Разработка на логотипа; • Планиране на стилистични компоненти; • Работа по стилистичен маркер; • Разработка на маркетинг материали по стилистичния маркер;Ресурси
-
Уеб дизайн на лендинг страница част 1 -
Уеб дизайн на лендинг страница част 1
• Дигитален маркетинг и електронна търговия; • Кампании, генерирани от потребителите; • UX дизайн срещу UI дизайн; • Тенденции в уеб дизайна; • Какво е лендинг страница и как се използва в маркетинга?; • Уеб дизайн в 5 стъпки: wireframe, решетки, типография, взаимодействия и прототипиране.Ресурси
-
Уеб дизайн на лендинг страница част 2 -
Уеб дизайн на лендинг страница част 2
• Уеб дизайн взаимодействия; • Дизайн на бутони; • Навигация; • Дизайн с изображения и видеоклипове; • Резолюции и размери; • Тенденции в дизайна; • Създаване на прототипи в Adobe XD; • Инструменти; • Създаване на основен прототип за лендинг страница.Ресурси
-
Кампания за услуги и моушън визуализация -
Кампания за услуги и моушън визуализация
• Създаване на ключова визия за услуга; • Какво е пакетна снимка (pack shot) и как се създава?; • Процес на видеозаснемане; • Екранни формати за телевизионна реклама; • Как се създава сториборд?; • Анимирана телевизионна реклама срещу филмова телевизионна реклама срещу телевизионна реклама за интернет; • Движещи се Gif файлове във Photoshop; • Timeline инструмент; • Какво е CTA (призив за действие)?; • Формати за банери; • Как се създава банер?; • Как се създават бутони и дизайн?; • Към какво води банерът и как се създава дизайн за него?; • Какво представлява имейл маркетингът?Ресурси
-
Кампания в социалните медии -
Кампания в социалните медии
• Поведение в социалните медии; • Видове творчески кампании във Facebook въз основа на социалното поведение; • Съвети за Facebook маркетинг; • Технически данни за Facebook и рекламни формати в социалните медии; • Какво представлява рекламата на карусел?; • Как се прави кампания за социалните медии - стъпка по стъпка?; • Онлайн и офлайн канали на една кампания за социалните медии; • Как се създава кампания за Instagram? - 5 правила за комуникация в Instagram; • Планиране на социалните медии - месечни календари и акценти в Instagram; • Дизайн в Instagram - редакционен, копи, бранд идентичност и тенденции в дизайна.Ресурси
-
Портфолио, въпроси и отговори за изпита -
Портфолио, въпроси и отговори за изпита
Създаване на портфолио: • Как да се покажат проектите?; • Как да се представи личността?; • Как да се изберат и покажат категориите?; • Структуриране на портфолиото; • Какво да се прави и какво да не се прави?; • Платформи за портфолио; • Примери. Изпит: • Структура на представяне на проекта; • Примерни казуси IKEA и други; • Q&A.Ресурси
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Има ли допълнителни изисквания?
Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:
Софтуер:
• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator;
• Figma.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
180 лв.Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Наталия Николова
Преподавател
