Курс 3D Animation Advanced - ноември 2023 - SoftUni Creative
Loading...
курс

3D Animation Advanced - ноември 2023

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на анимации за филмовата и гейм индустриите
  • Надграждане на анимационно-двигателна система(риг) за персонаж
  • Работа със софтуери за 3D анимация
  • Моделиране на органични персонажи и реквизит
  • Работа със сложни текстури за придаване на характер на персонаж

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Начало на моделиране на органичен персонаж

    • Изграждане на стратегия за процеса на моделиране;
    • Работа с референтни изображения;
    • Подходи при моделирането на части от органичен персонаж.

    Дата: 6 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Упражнение: моделиране на органичен персонаж

    • Правилни топологични конфигурации при съединяване на части от тялото на органичен персонаж;
    • Техники за моделиране на елементи от костюма и реквизита на персонажа.

    Дата: 8 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Финализиране на моделирането на органичен персонаж

    • Оптимизиране на топологията на модела, за удобна работа нататък по продуктовата линия;
    • Финални корекции по силуета на модела.

    Дата: 13 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Създаване на UV разгъвки за органичен персонаж

    • Проектиране на разгъвки с цел - минимизиране на последващи несъвършенства в текстурните карти;
    • Оптимална подредба на разгъвки на органичен персонаж;
    • Map baking.

    Дата: 15 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Рисуване на текстури за персонажи във photoshop

    • Видове текстурни карти;
    • Рисуване на текстури, разказващи история;
    • Компоненти на една текстурна карта;
    • Използване на фотографирани ресурси за ускоряване на процеса на текстуриране.

    Дата: 20 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Упражнение: финализиране на текстурите

    • Проверка на текстурите в триизмерното пространство;
    • Заличаване на "шевове" от UV разгъвките и коригиране на несъвършенства.

    Дата: 22 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Ригинг на хуманоиден персонаж

    • Проектиране на "скелет" за хуманоиден персонаж;
    • Дефиниране на функционални изисквания към контролната система на рига на персонажа спрямо нуждите на заплануваните анимации.

    Дата: 27 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Упражнение: ригинг на хуманоиден персонаж

    • Създаване на контролна система за рига, удобна за анимиране;
    • Видове IK деформатори;
    • Оптимизиране на анимационните канали на компонентите на контролната система.

    Дата: 29 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Анимиране на ходене

    • Анализ и реализация на анимация "ходене" за хуманоиден персонаж.

    Дата: 4 декември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Анимиране на тежест и баланс

    • Анимиране на тежест и баланс.

    Дата: 6 декември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Анимиране на скок

    • Анализ и реализация на анимация "скок" за хуманоиден персонаж.

    Дата: 11 декември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Финализиране и експортиране за различни цели

    • Нанасяне на финални корекции по анимациите;
    • Експортиране на анимационни цикли за игрови двигател;
    • Композиране на кадри за анимационен филм.

    Дата: 13 декември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 3 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 2 и 3 януари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 2 януари до 23:30 часа на 3 януари.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 21 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 януари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 януари до 23:30 часа на 21 януари.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с начален или среден опит в работата със софтуери за триизмерно изкуство, които желаят да задълбочат познанията си. Необходими са умения за моделиране на многокомпонентни обекти и работа с шейдъри, текстури. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 4 ноември. Обучението стартира на 6 ноември 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 3 януари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 2 януари и 3 януари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Maya.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 13 ноември).

Титко Титков

Преподавател

Титко се занимава с 3D анимация от единадесет години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели шесто място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. Работил е като 3D генералист във филмовата индустрия.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.