Курс Logo and Visual Identity Design - януари 2023 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Logo and Visual Identity Design - януари 2023

Начало Начало: 09 януари 2023
продължителност 7 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на moodboard
  • Създаване на работещ бриф
  • Изграждане на визуален стил на бранда
  • Създаване на лого и цялостна визуална идентичност
  • Създаване на темплейти за работа
  • Създаване на рекламни принт и дигитални материали
  • Създаване на брандбук
  • Успешно презентиране на идеята пред клиент
Виж още

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение

    • Какво е лого и вузиална идентичност;
    • Logo design vs. Visual Identity vs. Branding;
    • Видове и категории лога;
    • Добри и лоши практики;
    • Примери от бранша.

    Дата: 9 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Елементи на Визуалната идентичност

    • Съставни части на визуалната идентичност;
    • Консистентност на бранда;
    • Визуален стил.

    Дата: 11 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Идея, Процес и Бриф

    • Първи разговори с клиенти;
    • Планиране на процеса;
    • Създаване на moodboard;
    • Създаване на работещ бриф.

    Дата: 16 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Типография

    • Използване на подходящи шрифтове за лого и материали на бранда;
    • Custom типография;
    • Платени, безплатни и лицензирани шрифтове;
    • Комбиниране на шрифтове.

    Дата: 18 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Дизайн на Лого

    • Създаване на лого от нулата;
    • Редизайн на лого;
    • Добри и лоши практики.

    Дата: 23 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Цветове

    • Избор на подходящи за бранда цветове;
    • Символика на цветовете;
    • Цветови палитри;
    • RGB & CMYK.

    Дата: 25 януари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Упражнение: Дизайн на лого

    • Практическо упражнение за създаване на лого от нулата.

    Дата: 30 януари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Визуалната идентичност в принт среда

    • Създаване на темплейти за работа;
    • Създаване на принт рекламни и административни материали.

    Дата: 1 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Визуалната идентичност в дигитална среда

    • Създаване на темплейти за работа;
    • Създаване на дигитални материали;
    • Визуална идентичност в социалните мрежи;
    • Визуална идентичност в уеб пространството.

    Дата: 6 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Презентация и Финализиране

    • Създаване на mockup;
    • Създаване на презентация;
    • Добри и лоши практики;
    • Успешно презентиране на идеята.

    Дата: 8 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Създаване на Брандбук

    • Какво е брандбук и защо е важен?
    • Елементи на брандбука.

    Дата: 13 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Упражнение;
    • Q&A сесия.

    Дата: 15 февруари (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 26 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 25 и 26 февруари, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 25 февруари до 23:30 часа на 26 февруари.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 19 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 март до 23:30 часа на 19 март.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с начален или среден опит в работата с Photoshop и Illustrator, които имат интерес към създаването на визуална бранд идентичност. Необходимо е познаване на функциите на layer-ите, селекциите, маските, работата с цветове и типография. За курса е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 7 януари. Обучението стартира на 9 януари 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 26 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 25 и 26 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:

• Adobe Photoshop;
• Adobe Illustrator.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 януари).

Стефан Велев

Преподавател

Стефан Велев е арт директор и предприемач с над 10 години опит, специализирал себе си в създаването на визуална идентичност и бизнеси, нестандартни за пазара. На първо място гледа на себе си като графичен дизайнер, а всичко останало, с което се занимава надгражда и допълва цялостната картинка. Освен собствено студио, е създател на марка за саркастични поздравителни картички и на първата в България Hashtag фото будка.

Logo and Visual Identity Design - януари 2023

Начало: 09 януари 2023
7 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Logo and Visual Identity Design - януари 2023

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.