3D Animation with Maya - май 2021 Курс 3D Animation with Maya - май 2021 - SoftUni Creative
Loading...

3D Animation with Maya - май 2021

25 май 2021 6 седмици 9 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Работа с Maya - абсолютен стандарт в сферата на 3D дизайна
  • Моделиране на многокомпонентни обекти чрез различни техники
  • Разбиране на процеса на работа с шейдъри и текстури
  • Изграждане на работеща анимационно- двигателна система - Риг
  • Технически и теоретични знания за създаване на добра анимация
  • Техники и добри практики за презентиране

Теми

  • Запознаване с Интерфейса на Autodesk Maya

    • Видове менюта и тяхното разположение в интерфейса;
    • Основни команди;
    • Типове работни файлове;
    • Основни инструменти;
    • Основни примитиви;
    • Навигация в работното пространство;

    Дата: 25 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Моделиране

    • Полагане на референтни изображения;
    • Видове техники за моделиране;
    • Команди Extrude, Bridge, Cut и др.;
    • Основи на полигоналното моделиране;

    Дата: 27 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Моделиране

    • NURBS обекти;
    • Команди за манипулация на NURBS обекти;

    Дата: 1 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на UV Разгъвки

    • UV editor работно пространство в Мая;
    • Създаване на шевове;
    • Командата Unfold;
    • Правилно подреждане на UV разгъвки;

    Дата: 3 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Работа с Шейдъри в Maya

    • Hypershade работното пространство в Maya;
    • Видове шейдъри и техните компоненти;
    • Постигане на материалности от реалния свят в триизмерното пространство;

    Дата: 8 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Създаване на Текстури с Maya и Photoshop

    • Експортиране на шаблон с UV разгъвките на модела за работа в друг софтуер;
    • Правилна композиция на слоевете във Photoshop за бързо рисуване на текстури;
    • Прилагане на готовите текстури към модела в Maya;

    Дата: 10 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Ригинг

    • Полагане на т.нар. "стави"(joints) на модела;
    • Концепции при създаване на анимационно-двигателна система - риг;

    Дата: 15 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Упражнение: Ригинг

    • Създаване на контролна система за рига;
    • Типове зависимости в контролните системи за анимация;
    • Forward/Inverse Kinematics;

    Дата: 17 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Принципи на Анимацията

    • Основни принципи за създаването на добра анимация;
    • Планиране на анимацията за практическия проект;

    Дата: 22 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Класически Казус в Анимацията: Подскачаща Топка

    • Анализиране на една от класическите основополагащи задачи в анимацията - "подскачаща топка" и приложението и към настоящия практически проект;

    Дата: 24 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Класически Казус в Анимацията: Махало

    • Анализиране на една от класическите основополагащи задачи в анимацията - "махало" и приложението и към настоящия практически проект;

    Дата: 29 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Финализиране на Проекта

    • Работа със светлини;
    • Рендър двигателят Arnold;
    • Рендър настройки и тяхното значение;

    Дата: 1 юли, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 юли (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 10 юли до 22:00 часа на 11 юли.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 4 август (сряда) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 31 юли до 22:00 часа на 1 август.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за напълно начинаещи в областта на триизмерното изкуство, както и за малко по-напреднали, които искат да изградят надеждна основа от знания в областта на 3D изкуството. Също така е необходим английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на лилавия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 23 май. Обучението стартира на 25 май 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 11 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 10 юли и 11 юли.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:

Софтуер:
• Autodesk Maya;

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
    • Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс;
    • Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор;
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията;

170 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 3 юни).

Преподавател

TitkoTitkov avatar
Титко Титков

Титко Титков се занимава с 3D анимация от 11 години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели шесто място. Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. Работил е като 3D генералист във филмовата индустрия. Част от проектите, с негово участие включват: втори сезон на анимацията Space Yoghurt и анимационния шорт: “Момичетата от улица Върбова”.