Марина се фокусира върху UX/UI дизайн за SaaS и дигитални продукти, а портфолиото ѝ се състои от богат набор от примери за корпоративна и бранд идентичност, дизайн на уебсайтове, десктоп и мобилни платформи, дигитални и маркетинг кампании, корпоративни и обществени събития.
The Art of Landing Page Creation - май 2020
За курса
Умения, които ще придобиеш
- Систематизиране на информация за продукт/ услуга
- Изграждане на структурен скелет, прототип на лендинг страници
- Изграждане на технически файл, подходящ за имплементация
- Разбиране и осъзнаване на бизнес модели, които стоят в основата на лендинг страниците
Теми
- 1 Ресурси
- 2 Въведение в темата
- 1 Ресурси
-
Ресурси
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 2 Въведение в темата
-
Въведение в темата
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 3 Цел на лендинг страницата
- 4 Създаване на структура (wireframe) и респонсив дизайн
- 3 Цел на лендинг страницата
-
Цел на лендинг страницата
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 4 Създаване на структура (wireframe) и респонсив дизайн
-
Създаване на структура (wireframe) и респонсив дизайн
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 5 Принципи на conversion-centered design
- 6 Задаване/спазване на бранд стил
- 5 Принципи на conversion-centered design
-
Принципи на conversion-centered design
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 6 Задаване/спазване на бранд стил
-
Задаване/спазване на бранд стил
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 7 Подреждане на работен документ. Тестване
- 8 Изпит
- 7 Подреждане на работен документ. Тестване
-
Подреждане на работен документ. Тестване
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
- 8 Изпит
-
Изпит
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
Курсът е подходящ за дизайнери и маркетолози, както и за хибриди, на които им се налага да се занимават и с двете дисциплини - маркетинг и дизайн. Подходящ е както за начинаещи, така и за по-напреднали в материята. За всеки ще има интересна информация, свързана с реални клиенти и case studies.
До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Крайният срок за записване за курса е 13 май. Обучението стартира на 15 май и завършва на 19 юни.
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията се провеждат всеки петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала HQ Lab в сградата на СофтУни.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:
- Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в залите, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
- Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?
Обучението завършва с курсов проект. Курсистите, предали курсов проект ще получат сертификат, ако работата им бъде оценена над Много добър 5.00.

SoftUni е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценка над Мн. добър 5.00 курсистите получават държавно признато „Удостоверение за професионално обучение“, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз.
Има ли допълнителни изисквания?
Необходим софтуер или хардуер за участие в курса:
- Prototyping Tools – XD, Sketch, UXPin, Fluid, Justinmind, etc;
- Adobe Photoshop, Illustrator, XD;
Колко струва обучението в курса?
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Присъствено | Записване за курса
| 190 лв. |
Онлайн | Записване за курса
| 170 лв. |

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса. (до 29 май)
Преподавател
Марина се фокусира върху UX/UI дизайн за SaaS и дигитални продукти, а портфолиото ѝ се състои от богат набор от примери за корпоративна и бранд идентичност, дизайн на уебсайтове, десктоп и мобилни платформи, дигитални и маркетинг кампании, корпоративни и обществени събития.