От първото портфолио до първите клиенти - SoftUni Creative
Loading...

От първото портфолио до първите клиенти

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
23 октомври 2025
Час:
19:00
Лектор:
Лили Овчарова
Остават:
Записани онлайн : 31 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "От първото портфолио до първите клиенти" нa 23 октомври 2025 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Лили Овчарова.
За семинара
Как да се започне уверено кариера като дизайнер? В този семинар ще се говори за първите стъпки след дипломирането:

• Изграждане на силно портфолио;
• Позициониране като личен бранд;
• Успешна комуникация с клиенти и екипи.

По време на събитието участниците ще видят реални примери и практическа рамка, която ще могат да приложат веднага, за да превърнат уменията си в реални възможности.

За лектора
Лили Овчарова
Лили е мултидисциплинарен дизайнер с над 10 години опит в бранд, UI/UX и уеб дизайна. В професионалната си практика съчетава стратегическо мислене и креативност, за да създава дигитални продукти и визуални идентичности, които са едновременно функционални и въздействащи.
Лили Овчарова Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.