Нестихваща дизайн амбиция – Маргарит Ралев - SoftUni Creative
Loading...

Нестихваща дизайн амбиция – Маргарит Ралев

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Нестихваща дизайн амбиция – Маргарит Ралев

Маргарит е мултидисциплинарен дизайнер, фотограф и уеб предприемач. Кариерното му развитие стартира още в гимназията с клиентски сайтове, а през 2004 основава свое собствено студио за графичен дизайн – ralev.com. Към днешна дата екипът му разработва цялостни бранд идентичности за български и международни клиенти. През 2007 г. Маргарит основава най-голямата група за графичен дизайн в България (Bulgarian Design Group – BDG.bg), която прераства и във фондация. От 2014 той организира регулярни месечни срещи с различни гости, работещи в сферата на дизайна. По образование е бакалавър по специалността „Инженерен дизайн“ – ТУ София, алумни на Sisco Entrepreneurs Institute, член на ABLE.

Ето как отговаря той на нашите въпроси:

Можеш ли да опишеш професионалния си background в едно изречение?

Поредица от безброй впечатляващи дизайн истории, интересно (дизайн и не само) образование, част от екип-мечта и нестихваща дизайн амбиция.

Сподели с нас любима презентация или интересно case study

Имам голям сантимент към това McDonalds лого проучване, което направихме с екипа назад във времето (специални поздрави за Били!).

Мисля, че 10 години по-късно то все още е едно от най-подробните в мрежата за този водещ глобален бранд и ни научи на много неща, докато го правехме. Вярвам, че добрият дизайн тепърва ще става все по-търсен.

Какво, според теб, е уникалното в дизайна, което го прави наука на бъдещето?

За добро или за лошо, дизайнерът диктува бъдещето на бизнеса, чрез своите дизайни. Някой си е представил джобен мини-компютър, чрез който да говорим и да се гледаме, и го е презентирал в Стар-Трек. Няколко десетилетия по-късно, тази машинка е в джоба на всеки модерен човек на планетата. От бизнес гледна точка (устойчивост на професията и нуждата от нея), сме свидетели, че именно дизайнът много често е разликата в това дали един продукт ще е успешен или не. Вярвам, че добрият дизайн тепърва ще става все по-търсен.

Какво е отличително в програмата на СофтУни, заради което си струва хората да се запишат в нея?

Размахът на програмата е нещо, което със сигурност отличава SoftUni Creative.
Изборът на преподаватели и практическата насоченост в методологията също заслужават адмирации.
Вече 2 години (2 курса) виждам с очите си как хора, които не са се занимавали никога с дизайн, в края на програмата показват неща на ниво, подходящо за интервю за работа или развиване на собствена дейност. Това за мен е най-добрата валидация, че всичко е според план и си заслужава човек да се запише.


Ако сред изказаните до момента думи откривате себе си и имате амбицията да станете истински Creative професионалисти – запишете се в цялостната програма SoftUni Creative с един КЛИК. Обучението е с изцяло практическа насоченост, за да можете да практикувате и усъвършенствате придобитите умения на момента! Очакваме ви.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.