Character sculpting with ZBrush - март 2019 Курс Character sculpting with ZBrush - март 2019 - SoftUni Creative
Loading...

Character sculpting with ZBrush - март 2019

За курса

В началото на курса ще се запознаем със ZBrush 2018 - програма, утвърдила се като абсолютен стандарт в индустрията на триизмерното изкуство. След това веднага ще се гмурнем в света на character art-a, като ще използваме ZBrush, за да изградим персонаж по предварително зададена концепция, от нулата. Ще разгледаме основните етапи, добри практики, тънкости на софтуера и често срещани проблеми при работата по подобен проект.

По време на курса ще използваме и Marvelous Designer - най-широкоразпространеният софтуер за създаване на костюми за герои и всякакъв вид тъкани, в момента. Ще използваме и Autodesk Maya 18 като междинен софтуер и способ за изготвяне на базови модели, където се налага. Накрая ще завършим с техники за презентация на персонажа и коментар в реално време на някои от вашите работи.

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на 2D концепция
  • Основи на дигиталното скулптиране
  • Изграждане на обем, структура и форма за създаване на достоверен персонаж
  • Артистичен начин на мислене
  • Умения за презентиране на работата ни
  • Напреднали техники за създаване на костюм и аксесоари за персонаж

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Основни до напреднали познания по моделиране в традиционен 3D софтуер (3Ds Max, Maya, Blender и т.н.). Естеството на курса е силно артистично, а не толкова техническо, затова е препоръчително курсистът да е запознат в някаква степен с принципа на работа на програмите за триизмерно изкуство.
Графичен таблет. Работата със ZBrush е немислима без такъв.

Каква е формата на обучение?

Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време и да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Certificate

Ще мога ли да се явя на изпит?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Creative при оценка над  Мн. добър 5.00.

Колко струва обучението в курса? 

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите за възможност за явяване на изпит при следващо провеждане на курса и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

140 лв.
Изпит

Записване за изпитна дата

  • Явяване на изпит при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподавател

TitkoTitkov avatar
Титко Титков
Занимавам се с 3D анимация от осем години. Оттогава съм участвал на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където спечелих шесто място. Работил съм по редица, различни по характер, лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. По-късно завърших с отличие курса: 3D анимация за игралната индустрия в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформирахме студио 3DCG Arts, където работих като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR  и Quantum Run. В момента работя като 3D генералист във филмовата индустрия.