Character sculpting with ZBrush - март 2019 Курс Character sculpting with ZBrush - март 2019 - SoftUni Creative
Loading...

Character sculpting with ZBrush - март 2019

За курса

В началото на курса ще се запознаем със ZBrush 2018 - програма, утвърдила се като абсолютен стандарт в индустрията на триизмерното изкуство. След това веднага ще се гмурнем в света на character art-a, като ще използваме ZBrush, за да изградим персонаж по предварително зададена концепция, от нулата. Ще разгледаме основните етапи, добри практики, тънкости на софтуера и често срещани проблеми при работата по подобен проект.

По време на курса ще използваме и Marvelous Designer - най-широкоразпространеният софтуер за създаване на костюми за герои и всякакъв вид тъкани, в момента. Ще използваме и Autodesk Maya 18 като междинен софтуер и способ за изготвяне на базови модели, където се налага. Накрая ще завършим с техники за презентация на персонажа и коментар в реално време на някои от вашите работи.

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на 2D концепция
  • Основи на дигиталното скулптиране
  • Изграждане на обем, структура и форма за създаване на достоверен персонаж
  • Артистичен начин на мислене
  • Умения за презентиране на работата ни
  • Напреднали техники за създаване на костюм и аксесоари за персонаж

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Основни до напреднали познания по моделиране в традиционен 3D софтуер (3Ds Max, Maya, Blender и т.н.). Естеството на курса е силно артистично, а не толкова техническо, затова е препоръчително курсистът да е запознат в някаква степен с принципа на работа на програмите за триизмерно изкуство.
Графичен таблет. Работата със ZBrush е немислима без такъв.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 20 март. Обучението стартира на 22 март и завършва на 3 май.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки петък от 19:00 до 22:00 ч. в зала Code Ground и HQ Lab в сградата на СофтУни.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в залите,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с курсов проект. Курсистите, предали курсов проект ще получат сертификат, ако работата им бъде оценена над Много добър 5.00. 

Има ли допълнителни изисквания?

Необходим хардуер:

  • OS: 64-bit editions of Windows Vista or newer. (32-bit operating systems are no longer supported.)
  • CPU: Core2duo or AMD equivalent with SSE2 technology or better.
  • RAM: 4 GB (6+ GB strongly recommended)
  • HDD: 8 GB of free hard drive space for ZBrush and its scratch disk.
  • Pen Tablet: Mouse or Wacom compatible (WinTab API) pen tablet.
  • Monitor: 1280x1024 monitor resolution with 32-bit color.
  • Video card: Most cards manufactured 2008 or newer. Must support OpenGL 3.3 or higher.

Необходим софтуер:

  • ZBrush 2018
  • Autodesk Maya 18
  • Marvelous Designer 8

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Контакт с лектор или асистент
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат

160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса. (до 5 април)

Преподавател

TitkoTitkov avatar
Титко Титков
Занимавам се с 3D анимация от осем години. Оттогава съм участвал на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където спечелих шесто място. Работил съм по редица, различни по характер, лични проекти, свързани с триизмерното изкуство. По-късно завърших с отличие курса: 3D анимация за игралната индустрия в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформирахме студио 3DCG Arts, където работих като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR  и Quantum Run. В момента работя като 3D генералист във филмовата индустрия.