Курс Game Modelling with Maya - юли 2019 - SoftUni Creative
Loading...
курс

Game Modelling with Maya - юли 2019

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на анимационни персонажи
  • Рендериране на крайна анимация
  • Осветления в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране и look development на обекти в 3D среда

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в работата с Maya

    • Запознаване с най-важните функции, навигация и методи в структурата на 3D анимационен проект с Maya, които са основата за бърза и продуктивна работа;
    • Основна работа с камери и осветления;
    • Основни инструменти за манипулация на 3D обекти;
    • Shortcuts и marking menus;
    • Основни техники за 3D моделиране на анимационнен персонаж;
    • Работа с геометрични примитиви;
    • Работа с полигонални повърхности - polygons;
    • Работа с NURBS.

  • Основни техники в 3D моделиране на персонаж

    • Основни техники за 3D моделиране на анимационнен персонаж;
    • Работа с геометрични примитиви;
    • Работа с полигонални повърхности - polygons;
    • Работа с NURBS.

  • Въведение в 3D моделиране на персонаж

    • Моделиране на анимационен персонаж по предварителна скица-дизайн;
    • Избор между полигонална и NURBS геометрия;
    • Манипулирне на геометрични атрибути, елементи за постигане на желаният дизайн.

  • Въведение в текстуриране на 3D персонаж

    • Tекстуриране на анимационен персонаж;
    • Видове текстури;
    • Shaders, 2D and 3D maps;
    • Material editor;
    • Texture editor.

  • Въведение в 3D анимация на персонаж

    • Анимиране на персонаж;
    • Основни техники за анимация на персонаж;
    • Йерархична анимация, скелетна IK анимация;
    • Rigging meshes.

  • Въведение в 3D анимация на персонаж - продължение

    • Анимиране на персонаж - продължение;
    • Основни техники за манипулиране на animation curves;
    • Работа с пластове - организиране на обектите в сцената;
    • Rigging.

  • Въведение в крайна анимация - генериране на филм

    • Оптимизация на анимационната сцена;
    • Sequence blending, animation curves;
    • Създаване на анимационен цикъл - loop;
    • Работа с animation clips editor;
    • Основни техники за осветление и движение на камера.

  • Въведение в крайна обработка на анимация

    • Основни техники при рендерирането на секвенции (поредица от кадри) - rendering;
    • Генериране на кратка финална анимационна поредица от дигитални кадри - филм;
    • Монтиране на готовите кадри в video editing програма;
    • Добавяне на звук и текст към филма;
    • Рендиране на филма в подходящ формат.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за начинаещи и за всички, които имат начален или среден опит с 3D Софтуер. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

120 лв.

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Титко Титков

Преподавател

Занимава се с 3D анимация от осем години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели шесто място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство.
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.