Game Modelling with Maya Advanced - септември 2019 Курс Game Modelling with Maya Advanced - септември 2019 - SoftUni Creative
Loading...

Game Modelling with Maya Advanced - септември 2019

02 септември 2019 4 седмици 9 кредита

За курса

Курсът ще даде задълбочен поглед над цялостния процес по създаването на 3D модели за игри, разглеждайки едновременно артистичните принципи и техническите ограничения, с които трябва да се справи един 3D гейм артист.

По време на курса ще разгледаме създаването на органичен персонаж от начало до край. По този начин ще се сблъскаме с всички трудности, които могат да изникнат по време на този процес и ще разгледаме техники и методи за справянето с тях. Ще продължим изучаването на по-напреднали методи и техники за създаването на качествени ресурси - готови за използване в игрови двигател.


В края на курса ще имаме анимиран персонаж, готов да бъде интегриран във видео игра. Наученото може дa бъде приложено веднага след приключването на курса.

Умения, които ще придобиеш

  • Моделиране на органичен персонаж
  • Създаване на правилна топология и UV разгъвки
  • Ригинг на персонаж, с помощта на вградената HumanIK система в Maya 2018
  • Моделиране на атрибути за персонаж
  • Текстуриране на 3D модел в Photoshop
  • Създаване на анимационен цикъл

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за хора, желаещи да получат задълбочени знания в областта на различните аспекти от гейм арта.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 31 август. Обучението стартира на 2 септември и завършва на 25 септември.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 ч. в зала Pixel Lab в сградата на СофтУни.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в залите,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лектор или асистент когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с курсов проект. Курсистите, предали курсов проект ще получат сертификат, ако работата им бъде оценена над Много добър 5.00. 

Има ли допълнителни изисквания?

  • Фундаментални знания и умения в областта на 3Д моделиране, текстуриране, ригинг и анимация
  • Инсталирана студентска версия на Maya 2019, както и trial версия на Adobe Phototshop CC2018

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Контакт с лектор
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат

160 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса. (до 9 септември)

Преподавател

TitkoTitkov avatar
Титко Титков
Занимава се с 3D анимация от девет години. Участвал е на национална олимпиада по информационни технологии, с 3D анимационен проект, където печели шесто място. Работил е по редица различни по характер лични проекти, свързани с триизмерното изкуство.
Завършва с отличие курса "3D анимация за игралната индустрия" в СофтУни. След него, с още няколко участници от курса сформира студио 3DCG Arts, където работи като 3D артист и гейм разработчик по прототипите на заглавията: Golden Apple: Adventures, Cooking Frenzy VR и Quantum Run. 
В момента работи като 3D генералист във филмовата индустрия. Част от най-скорошните проекти, по които е работил включват: втори сезон на анимацията Space Yogurt и анимационния шорт: “Момичетата от улица Върбова”