Дизайн на лого - какво трябва да знаете - SoftUni Creative
Loading...

Дизайн на лого - какво трябва да знаете

Изминало събитие
Дата:
15 март 2022
Час:
19:00
Лектор:
Борис Ковачев

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Дизайн на лого - какво трябва да знаем" нa 15 март 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Борис Ковачев.
За семинара
В този семинар ще научите едни от най-важните процеси при създаването на лого, което да се откроява и запомня. Ще се мине по стъпките за получаване на качествен краен продукт – от правилните въпроси към клиента, през различните методи за събиране на идеи, до финалния резултат. В допълнение, лекторът ще сподели с вас някои тънкости, които използвам при създаването на качествени лога.
За лектора
Борис Ковачев
Борис е завършил гимназия със специалност Графичен дизайн с допълнение от полиграфия и фотография. Има бакалавърска степен по Реклама. Професионално се занимава с графичен дизайн от 2007 година. От няколко години има собствена фирма за реклама. Работи основно в сферата на уеб, принт и лого дизайн. Едно от хобитата му е фотография, което му помага много и в работата.
Борис Ковачев Photo
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.